Pomocy! [Spacer 2.6 z G2NK] 2976 3

O temacie

Autor Icer

Zaczęty 27.04.2011 roku

Wyświetleń 2976

Odpowiedzi 3

Icer

Icer

Użytkownicy
posty44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mam problem z klawiszologią. Obczaiłem już, że insert i te koło niego okręcają na wszystkie możliwe sposoby voba po naciśnięciu M. Klawisz A podnosi go... Ale KTÓRYM SIĘ OPUSZCZA?!
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mam problem z klawiszologią. Obczaiłem już, że insert i te koło niego okręcają na wszystkie możliwe sposoby voba po naciśnięciu M. Klawisz A podnosi go... Ale KTÓRYM SIĘ OPUSZCZA?!
Podstawowo opuszczasz "Y" ale chyba będzie Ci wygodniej jak wciśniesz jednocześnie lewy shift oraz lewy control wtedy będziesz opuszczał klawiszem "Z"
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

lewy

lewy

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Sorry jak coś za OT mam mały problem SKASOWAŁ/USZKODZIŁ mi się skrypt/plik a dokładnie NewWorld.zen przez skok napięcia i reset komputera w czasie edytowania przez SPACERA. Czy mógł by mi ktoś podesłać ten plik lub zamieścić link do pobrania? Proszę o pomoc.
 

lewy

lewy

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
jeżeli to pomoże to próbowałem od nowa włączyć grę ale mi nie chce tego wczytywać
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry