Problem z modowaniem 3685 9

O temacie

Autor pk124

Zaczęty 20.04.2011 roku

Wyświetleń 3685

Odpowiedzi 9

pk124

pk124

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Mam problem ponieważ tworze wszystko zgodnie z poradnikiem
https://www.youtube.com/watch?v=J5UmO_ztiqo
i gdy kończę zapisuje zmiany włączam nowa grę budynek owszem widzę,ale mogę przechodzić przez ściany,przenikam przez schody itd.Wiec teraz pytanie co zrobić by można było normalnie wchodzić po schodach,nie przenikać przez ściany i podłoże

Ps.Jestem nowy w modowaniu jeszcze jak ktoś może to niech powie gdzie się wkleja skrypty twarzy,zbroi,hełmów ponieważ ściągnąłem parę tekstur z neta
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Zaznaczasz opcję w modifity
cdDyn:true
 

pk124

pk124

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Tak wiem zaznaczałem cdDyn na true i staticVob na true przy 2 budynkach i dalej jest to samo
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Proponuję usunąć plik worlds.vdf (czy jakoś tak) albo zmienić rozszerzenie na disabled
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Ważne jest aby Przed importowaniem modelu ustawić te funkcję na True
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Po co przed zaimportowaniem modelu kiedy chcesz ustawiasz na true tą pierwszą i drugą linijkę 3 dotyczy mob'ów
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Ja niestety tak mam, że muszę te funcję ustawić przed importowaniem inaczej można przez nie przechodzić. Ale jeżeli nie trzeba, to usunę post, żeby nie wprowadzał w błąd
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

pk124

pk124

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Dzieki wszystkim za pomoc już sobie poradziłem.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Może napisz jak, aby inni w razie problemu wiedzieli?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

pk124

pk124

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Poprostu otworzylem jeszcze raz spacer 2 zaznaczylem budynek dalem w tych 2 opcjach true i dalem apply potem zapisalem :p
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry