Zmiana nastawienie gildi 9191 33

O temacie

Autor

Zaczęty 19.04.2011 roku

Wyświetleń 9191

Odpowiedzi 33

gothic1210
  • Gość
Co mam zrobić jeżeli chcę aby na 4 rozdziale Kopacze i Strażnicy byli do siebie nastawieni wrogo. Wiem że muszę zmienić coś w pliku GUILDS. Chyba.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wld_SetGuildAttitude (GIL_VLK,ATT_HOSTILE,GIL_GRD);
Wld_SetGuildAttitude (GIL_GRD,ATT_HOSTILE,GIL_VLK);
chyba zadziała z wywołaniem tego mam nadzieje sobie poradzisz

gothic1210
  • Gość
Wld_SetGuildAttitude (GIL_VLK,ATT_HOSTILE,GIL_GRD);
Wld_SetGuildAttitude (GIL_GRD,ATT_HOSTILE,GIL_VLK);
chyba zadziała z wywołaniem tego mam nadzieje sobie poradzisz

ale co zrobić żeby to się uaktywniło na 4 rozdziale dopiero.
PS: zmian muszę dokonać chyba w pliku externals.d a nie w guilds
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jezu dajesz np w startup.d (choć może nie działać ja polecam tick tock) i w warunku dajesz
if kapitel==4
{
Wld_SetGuildAttitude (GIL_VLK,ATT_HOSTILE,GIL_GRD);
Wld_SetGuildAttitude (GIL_GRD,ATT_HOSTILE,GIL_VLK);
};
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Zmiana nastawienie gildi
#4 2011-04-19, 16:00(Ostatnia zmiana: 2011-04-19, 16:02)
Cytuj
ale co zrobić żeby to się uaktywniło na 4 rozdziale dopiero.
na przykład tak
if (Kapitel==4){
Wld_SetGuildAttitude (GIL_VLK,ATT_HOSTILE,GIL_GRD);
Wld_SetGuildAttitude (GIL_GRD,ATT_HOSTILE,GIL_VLK);
};

i dajesz do tictoka (dla nobów) albo do refresh armor i monologu spania (dla ... dobra nie lubię się wywyższać xD)

Cytuj
Jezu dajesz np w startup.d
po primo do Jezusa to mu jeszcze daleko wiec tam do niego nie mów xD
po 2 startup.d wykonuje się tylko 1 raz przy pierwszym uruchomieniu gry wiec na 100% nie będzie działać

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nieee odpalany jest jak mniemam nawet po wczytaniu gry i przejściu do innego świata
 

gothic1210
  • Gość
czemu akurat do monologu spania?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Bo budziś chce się popisać ale to może nieść za sobą bugi bo nie zawsze się śpi a w refresh armor jest odpalany chyba o 24 ale tego już pewien nie jestem
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Zmiana nastawienie gildi
#8 2011-04-19, 16:21(Ostatnia zmiana: 2011-04-19, 16:21)
rafal ma racje. testowałem po startup.d i nie działa. nie wiecie skąd pobrać te tic toci?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Zmiana nastawienie gildi
#9 2011-04-19, 16:23(Ostatnia zmiana: 2011-04-19, 16:37)
co do tematu
http://themodders.org/index.php?/topic/13518-videotutorial-dokladnie-omowione-podstawy/
5 i 6 cześć ;)


co do edka
Spoiler
Cytuj
Nieee odpalany jest jak mniemam nawet po wczytaniu gry i przejściu do innego świata
nie ponieważ insertowanie NPC jest tylko na początku gry bo tak jak ty mówisz to jeśli byśmy weszli do kopalni i wyszli to twoim zdaniem postacie się od nowa insertują wiec jeżeli chcemy kogoś ożywić to wystarczy przejść do inne go świata ? nie wydaje mi się



Bo budziś chce się popisać ale to może nieść za sobą bugi bo nie zawsze się śpi a w refresh armor jest odpalany chyba o 24 ale tego już pewien nie jestem
nie budziś bo nie nie pozwole chańbić mojego nazwiska BUDZIS zapamientaj to !!!

innym wytyka błędy ortograficzne a nie wie co to nazwa własna


jakie bugi ze ty nie umisz zrobić czegoś to nie znaczy ze inni nie będą tego umieli no ale oczywiście edek (masz przez małe e za nazwisko) ma swoje nie podważalne zdanie  :ok:

gothic1210
  • Gość
a te tic toci? jest link na forum gdzieś?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
jest odpalany bo jak dodałem pewną funkcje do startup_globals to po wczytaniu normalnie działała
ps możesz nawet pisać edek
 

Teh

Teh

Użytkownicy
posty41
Propsy4
  • Użytkownicy
a te tic toci? jest link na forum gdzieś?

przecież Rafał napisał Ci:

Cytuj
http://themodders.or...wione-podstawy/
5 i 6 cześć ;)
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Zmiana nastawienie gildi
#13 2011-04-19, 16:33(Ostatnia zmiana: 2011-04-19, 19:55)
przecież Rafał napisał Ci:

tak ale potem dopiero zedytował posta :)  już jest wporzo:)

mam jeszcze jedno pytanie. W tutku Rafala własne funkcje umieścił w pliku Armor.d plik ten zawiera skrypty pancerzy o ile się nie mylę. Czy ja tez swoją funkcję mogę w dowolnym pliku umieścić? Np stworzyć sobie swój plik np MOD_FUNC.d i w nim zapisywać funkcje ze swojego moda?
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pewnie, że możesz pamiętaj tylko aby dopisać nazwę twojego pliku do pliku Gothic.src
 

gothic1210
  • Gość
Pewnie, że możesz pamiętaj tylko aby dopisać nazwę twojego pliku do pliku Gothic.src

O, to super! mam ułatwione zadanie. Dzięki. :lol:
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Z tego co pamiętam to najlepiej dopisywać na końcu pliku Gothic.src.
 

gothic1210
  • Gość
sparsowałem i mi syntax wyskoczył w piątej linijce. nie wiem o co chodzi
Cały skrypt:
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////  Funkcje Gothic Edycja Rozszerzona
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////

if (Kapitel==4){
Wld_SetGuildAttitude (GIL_VLK,ATT_HOSTILE,GIL_GRD);
Wld_SetGuildAttitude (GIL_GRD,ATT_HOSTILE,GIL_VLK);
};

co tu źle to nie wiem?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Zmiana nastawienie gildi
#18 2011-04-19, 19:59(Ostatnia zmiana: 2011-04-19, 20:00)
func VOID nazwa(){

if (Kapitel==4){
Wld_SetGuildAttitude (GIL_VLK,ATT_HOSTILE,GIL_GRD);
Wld_SetGuildAttitude (GIL_GRD,ATT_HOSTILE,GIL_VLK);
};

};

wrzuć to obojętnie do jakiego pliku Gothic`a bo tworzenie nowego i dodawanie go do startup.d nie wiem jak ci wyjdzie ;p

w tutorialu specjalnie podałem byle jaki plik żebyście załapali ze to jest OBOJENTNE

gothic1210
  • Gość
dodałem poprawiony warunek i wpisałem do story_globals.d takie coś: func VOID WOJNA(){;
nazwa zmieniłem na WOJNA
potem przy naprawie wyskakuje mi komunikat (patrz obrazek)
A i jeszcze jedno: zapomniałem że kopacze maja atakować tylko strażników a bohatera juz nie.

http://img831.imageshack.us/i/20110421170726.jpg/
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry