Wygładzanie w Blenderze 6391 3

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 13.04.2011 roku

Wyświetleń 6391

Odpowiedzi 3

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jak wygładzać w blenderze bo w wingsie jak kliknąłem "s" to się ładnie model wygładzał a w blenderze nie wiem jak to zrobić (jak w ogóle można)
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wciskasz F9 i w "Link and Materials" wciskasz "Set Smooth".

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Trochę dziwne to wygładzanie ale dzięki
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Możesz dać subsurf z modyfikatorów, ale to już kosztem polygonów. Możesz też dać ten smooth + modyfikator EdgeSplit ustawiony, by nie chodził z automatu (jest w nim taki przycisk) i zaznaczasz w editmode krawędzie, które mają być zaostrzone (czyli smooth się na nich "urywa" - np ostrze noża) i wciskasz Ctrl + E > mark sharp. Jeśli uprzednio zaznaczysz w ...hmm... "dziale" mesh tools more draw sharp, to będą one zaznaczone na modelu, prawdopodobnie na czerwono.
To jest w Blenderze do 2.49b, ale w tych nowych alphach jest pewnie bardzo podobnie.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry