Nie wiem,czy to dobry link,ale patrzyłeś na to?
Monologi
Na podstawie tego napisałem coś takiego. Pomóżcie skończyć
*****************************
*************CookPan PC
****************************
const int m_cook=1;
func void cookabit_s1()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
monolog=m_cook;
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_StartProcessInfo(self);
};
};
func int ism_cook()
{
return (monolog==m_sleep);
};
INSTANCE PC_NoCook (c_Info) //
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = ism_cook;
information = PC_NoCook_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
func VOID PC_NoCook_Info()
{
//
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
INSTANCE PC_CookMeat (c_Info) // Tu są te opcje dialogowe. Muszę zrobić jeszcze trzy.
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_CookMeat_Condition;
information = PC_CookMeat_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Usmaż mięso";
};
func int PC_CookMineCrawlerSoup_Condition()
{
return(ism_cook()&&umiem); //umiem jest ustawione na tak jeżeli nas ktoś tego nauczy -co tu zrobić???
};
func VOID PC_NoCook_Info()
{
if(mam_skladniki()) //oczywiście nie trzeba wszystkiego robić w oddzielnych funkcjach
{
usun_skladniki(); czy tutaj mam wstawić składniki(instancje itemu)
dodaj_zupe();
zabulgaj();
}
else
{
Print("Zupę pełzaczaną robi się z pełzacza, skombinuj sobie najpierw jakiegoś");
};
};