Postacie 9217 32

O temacie

Autor Arcaro

Zaczęty 11.04.2011 roku

Wyświetleń 9217

Odpowiedzi 32

Arcaro

Arcaro

Użytkownicy
posty45
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Mam pytanie>Zrobiłem moda,własne postacie i wszystko jest ok ale muszę przyzywać postacie kodami żeby były w modzie.
A jak zrobić żeby były odrazu jak kliknę nowa gra.
Pozdrowienia

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Po pierwsze nie ten dział
Na forum gdzieś już był taki temat (jak nie więcej)
Musisz dopisać instanje npc do startup.d pod tymi z danego świata
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

gothic1210
  • Gość
mam nadzieję że chociaż waypointy dodał
 

Arcaro

Arcaro

Użytkownicy
posty45
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Arcaro

Postacie
#4 2011-04-12, 18:09(Ostatnia zmiana: 2011-04-12, 18:10)
Witam.Mam pytanie co tu mam źle,bo umieściłem instanje npc do startup.d.   


// *********
// Neue Oberwelt
// *********
// ------ CITY -------
func void STARTUP_NewWorld_Part_City_01()
{

//---Hafenkneipe---------
   Wld_InsertNpc (VLK_432_Moe          , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Rausschmeisser 24h

        func void INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01 ()
        {
        };

      

func void INIT_NewWorld_Part_City_01()
{
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();

   INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01();
};

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
ale tu nie ma błędu prócz tego że nie ma tu twojego npc
 

Arcaro

Arcaro

Użytkownicy
posty45
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to co źle robię ten 1 skrypt włożyłem do startup.d. a tu mam skrypt npc włożyłem go folderu _Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC  
A postaci nie ma odrazu w grze tylko trzeba kodami przyzywać.


instance VLK_432_Moe (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Moe";
   guild       = GIL_NONE;
   id          = 432;
   voice       = 1;
   flags       = 0;                                                
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ aivar ------
   aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 1);                                             
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic   = FAI_HUMAN_NORMAL;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                
   EquipItem   (self, ItMw_1h_Bau_Mace);
   
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Scar, BodyTex_N,ITAR_Vlk_L );   
   Mdl_SetModelFatness   (self,0.5);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                   
   B_SetFightSkills (self, 30);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_432;
};

FUNC VOID Rtn_Start_432()
{   
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_PATH_HABOUR_02_02");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_PATH_HABOUR_02_02");
};

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A te weypointy co wpisałeś w jego rutynie istnieją?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
// *********
// Neue Oberwelt
// *********
// ------ CITY -------
func void STARTUP_NewWorld_Part_City_01()
{

//---Hafenkneipe---------
   Wld_InsertNpc (VLK_432_Moe          , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Rausschmeisser 24h

        func void INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01 ()
        {
        };

      

func void INIT_NewWorld_Part_City_01()
{
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();

   INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01();
};
To jest twój cały skrypt startup.d? Jeśli tak, to Spacer powinien wywalić błąd, bo nie "zamknąłeś" funkcji STARTUP_NewWorld_Part_City_01, brakuje na końcu };
Kompilujesz wogóle skrypty w Spacerze?

Arcaro

Arcaro

Użytkownicy
posty45
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to co poprawić i gdzie wkleić żeby działało?

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
// *********
// Neue Oberwelt
// *********
// ------ CITY -------
func void STARTUP_NewWorld_Part_City_01()
{

//---Hafenkneipe---------
Wld_InsertNpc (VLK_432_Moe , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Rausschmeisser 24h
};
func void INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01 ()
{
};



func void INIT_NewWorld_Part_City_01()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();

INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01();
};

tak będzie działać i uruchamiaj gothic przez gothic starter z zaznaczoną opcją reparse scripte
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
to co poprawić i gdzie wkleić żeby działało?
:facepalm:  
zmniejszmy ilość odpowiedzi xD szukaj błędy w tym kawałku xD
func void STARTUP_NewWorld_Part_City_01()
{

//---Hafenkneipe---------
Wld_InsertNpc (VLK_432_Moe , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Rausschmeisser 24h

func void INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01 ()
{
};

przecież Adanos ci powiedział ze brakuje };

przyjzyj sie temu

func void INIT_SUB_NewWorld_Part_City_01 ()
{
};

te funkcje otwierasz{ i zamykasz }; a poprzednią czym zamknełeś ? :D  

mam nadzieje ze zrozumiałeś

Arcaro

Arcaro

Użytkownicy
posty45
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zrobiłem wszystko i nic

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
a jest taki wp co wpisałeś to rutyny?
 

Arcaro

Arcaro

Użytkownicy
posty45
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jest bo świat wziąłem new world.

Bloodfly

Bloodfly

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy

Bloodfly

Postacie
#15 2011-04-13, 22:20(Ostatnia zmiana: 2011-04-13, 22:21)
Chodzi o daily routine:
FUNC VOID Rtn_Start_432()
{   
TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,NW_CITY_PATH_HABOUR_02_02);
TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,NW_CITY_PATH_HABOUR_02_02);
};


Tutaj też musi być ten waypoint co w startup.d
Pozdrawiam

EDIT:
Znaczy się nie musi, ale automatycznie, kiedy postać jest poza Twoim zasięgiem, to przenosi się do waypointa, który ma podany w swoim daily routine o danej godzinie. Bo waypoint podany w startup.d, oznacza gdzie się pojawi początkowo.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
nie w start up nie musi być podany wp z rutyny npc zostanie przywołany jak będzie choć jeden z wp z rutyny w świecie
 

Bloodfly

Bloodfly

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
No ale chodzi o to, że autor pewnie szukał swojego NPC w miejscu gdzie znajduje się waypoint podany w startup.
 

Arcaro

Arcaro

Użytkownicy
posty45
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to co mam zrobić?Odpalam moda włączam nowa gra idę do miasta tam gdzie ma  stać Moe i go nie ma.Jedyny sposób żeby się pokazał to przywołanie go kodami co zrobić i gdzie wstawić i co?

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Coś mi nie pasowało i sprawdziłem przecież to jest skrypt z gothic a nie twój i powinien normalnie działać
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry