Jak w Blenderze sprawdzić ilość poly, vertex, edge,tris... 5878 3

O temacie

Autor WoYo

Zaczęty 7.04.2011 roku

Wyświetleń 5878

Odpowiedzi 3

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Tak jak w temacie...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

U góry masz ve: vertexy, ed: edgesy, fa: facesy i nazwę obiektu. Żeby sprawdzić trójkąty, zaznacz cały model w editmode (klawisz A), a potem wciśnij ctrl+T i sprawdź liczbę trójkątów w fa.
W starszych Blenderach jest tak samo.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Dzięki... :D  
Temat do zamknięcia.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry