Pytanko 42785 93

O temacie

Autor Plomba

Zaczęty 2.04.2011 roku

Wyświetleń 42785

Odpowiedzi 93

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Mam jeszcze pytanie dotyczące miecza runicznego.. Nie jestem pewien czy dobrze pamiętam, (jak coś pokręciłem to sory :P ) ale przeczytałem gdzieś coś że będzie można ulepszać miecz runiczny za pomocą czarnej rudy.. na czym miało by to polegać?
Znajdując czarną rudę, "używająć" ją na mieczu zwieksza jego szansa na trafienie krytyczne o +1% - czyli wyzwolenie czaru runy zawartej w mieczu. Na poczatku miecz ma 20% szans na trafienia krytyczne.


 



Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Jak tam prace nad modem?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Orcwarrior ostatnio na forum był  2011-07-06 13:32 może to oznaczać że :
a. Ma nawał pracy.
b. Odpuścił sobie.
c. Ma was dość (tych spamerów od kiedy mod).
d. Zajmuje się życiem prywatnym.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Aha,dzienki za odpowiedz.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Orcwarrior ostatnio na forum był  2011-07-06 13:32 może to oznaczać że :
a. Ma nawał pracy.
b. Odpuścił sobie.
c. Ma was dość (tych spamerów od kiedy mod).
d. Zajmuje się życiem prywatnym.

Wybieram odpowiedź a i d - zresztą gdzieś było o tym napomnkięte. Koniec tematu, zamknąć to.
 
Комиссар RBT

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HellVard

Pytanko
#65 2011-11-02, 20:33(Ostatnia zmiana: 2011-11-02, 20:35)
A TM zamierzają w ogóle wydać CZ? Nie pytam o żadne terminy, tylko czy prowadzone są jakiekolwiek prace, nic nie słychać i żadnych wyjaśnień od ekipy. I bez pitolenia, że TM nie muszą się nam spowiadać, jak zainteresowali dużą liczbę osób tą modyfikacją, to niech się jasno zadeklarują, kończą to, albo nie. Jeżeli jest to ponad ich siły, znudziło im się lub po prostu nie mają na to czasu, to niech nas o tym powiadomią. Ja się na pewno nie obrażę, chcę tylko wiedzieć czy czekać dalej czy już nie opłaca się wchodzić na tą stronę. Rybka, albo pipka.

P.S Rozumiem, że ork ma naukę, ale nie przesadzajmy, wejście na forum i skrobnięcie posta to kwestia kilku minut, szkoły przez to nie zawali.

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
To że robią moda nie znaczy, że mają go wydać   :lol:  :lol2:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
P.S Rozumiem, że ork ma naukę, ale nie przesadzajmy, wejście na forum i skrobnięcie posta to kwestia kilku minut, szkoły przez to nie zawali.
Jak się nie mylę OrcWarrior ma pracę na głowie nie szkołę. I jeżeli "skrobnął" by jakiegoś posta to zaraz cała armia by krzyczała o więcej postów bo są ciekawi tego tamtego.

I tak jak Lansjer mówi nie muszą moda wydać. Albo mogą go wydać za 30 lat.

Cytuj
I bez pitolenia, że TM nie muszą się nam spowiadać, jak zainteresowali dużą liczbę osób tą modyfikacją, to niech się jasno zadeklarują, kończą to, albo nie.

TM nie muszą się nikomu spowiadać taka jest prawda. Nie oni was zainteresowali tylko wy się zainteresowaliście ich projektem, zresztą co im zrobisz jak nie wydadzą żadnego oświadczenia/newsa czy czegoś tam? Nic. No właśnie nic więc po co głupio gadać?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
No nie pierdolcie, że robicie im łachę czekając na tego moda? Jak będą chcieli, to go wydadzą - proste. Skończcie takie pieprzenie o szopenie w stylu: " A oni obiecali... " - to się robi żałosne.
 
Комиссар RBT

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HellVard

Pytanko
#69 2011-11-02, 21:48(Ostatnia zmiana: 2011-11-02, 22:49)
Jak się nie mylę OrcWarrior ma pracę na głowie nie szkołę. I jeżeli "skrobnął" by jakiegoś posta to zaraz cała armia by krzyczała o więcej postów bo są ciekawi tego tamtego.

A niech krzyczą. Chodzi mi tylko o to, czy trwają jakieś prace czy nie. A jeżeli zostały wstrzymane, to czy je wznowią.

I tak jak Lansjer mówi nie muszą moda wydać. Albo mogą go wydać za 30 lat.

Za 30 lat wszyscy z TM pewnie dawno poumierają :p



TM nie muszą się nikomu spowiadać taka jest prawda. Nie oni was zainteresowali tylko wy się zainteresowaliście ich projektem, zresztą co im zrobisz jak nie wydadzą żadnego oświadczenia/newsa czy czegoś tam? Nic. No właśnie nic więc po co głupio gadać?


Heh, to tak, jakby laska, która odstawiła się w super ciuchy, zrobiła sobie makijażyk, itd. mówiła, z to nie jej wina, że faceci się nią interesują. I nie chodzi o to czy ja/ktokolwiek inny coś im zrobi, jak nie powiedzą, że zrobią moda, albo nie. Chodzi tylko o kulturę i szacunek dla gości czekających na ewentualne wydanie moda. Nie twierdzę tu, że TM są chamami. Powiem tak, jak jeszcze przez parę miechów nie będą się pokazywać :p

No nie pierdolcie, że robicie im łachę czekając na tego moda? Jak będą chcieli, to go wydadzą - proste. Skończcie takie pieprzenie o szopenie w stylu: " A oni obiecali... " - to się robi żałosne.

Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Nie skamlę "błagam, zróbcie moda, no obiecaliście!", tylko proszę, by napisali czy to zrobią czy nie. I tyle.


@edit
Cholera, z rozpędu dwa posty pod rząd napisałem :/ Sorki, da się je połączyć bez interwencji moderatora?

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Pytanko
#70 2011-11-02, 22:02(Ostatnia zmiana: 2011-11-02, 22:04)
Ewentualnie możesz tez nie pisać duble postów :ayfkm:

Jeżeli ludzie, którzy modyfikują Gothic czy jakąkolwiek inną grę zwracaliby uwagę na każde skamlenie o pierdoły dotyczące moda to równie dobrze mogliby nie wychodzić z forum i non stop odpisywać pytaniami na pytania.

Osobnik o bardzo małej cierpliwości: "A kiedy wyjdzie mod?"..
Modder: "A kiedy przestaniecie zawracać nam czas głupimi pytaniami, na które miliard innych osób odpowiada naszymi słowami w czasie, kiedy my staramy się coś robić i ciągle naszą robotę przerywają nam osobniki, które nie potrafią czytać przez co nie możemy dalej pracować?"
 

Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Zgadzam sie z  HellVardem.Oczywiscie TM nie musza sie nikomu spowiadac,taka jest prawda,ale jesli zainteresowali tylu ludzi to wypada (i zapewne jest to kulturalne) napisac czy zrobia moda czy tez  nie.

PS:Nie chce sie z nikim klocic,wyrazilem tylko swoje zdanie.
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ewentualnie możesz tez nie pisać duble postów :ayfkm:

Jeżeli ludzie, którzy modyfikują Gothic czy jakąkolwiek inną grę zwracaliby uwagę na każde skamlenie o pierdoły dotyczące moda to równie dobrze mogliby nie wychodzić z forum i non stop odpisywać pytaniami na pytania.

Osobnik o bardzo małej cierpliwości: "A kiedy wyjdzie mod?"..
Modder: "A kiedy przestaniecie zawracać nam czas głupimi pytaniami, na które miliard innych osób odpowiada naszymi słowami w czasie, kiedy my staramy się coś robić i ciągle naszą robotę przerywają nam osobniki, które nie potrafią czytać przez co nie możemy dalej pracować?"


Kurrrr... GDZIE ZADAŁEM PYTANIE "KIEDY WYJDZIE MOD?"?!

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Lepiej zadaj sobie pytanie czy opłaca Ci się pisać takie pierdoły skoro temat był poruszany już niejednokrotnie z zawsze jednakowym skutkiem :ok:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka im nie wytłumaczysz olej ich.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sam się olej chłopczyku, nie traktuj mnie jak gówniarza zadającego co tydzień pytanie "kiedy wyjdzie mod", bo ani teraz, ani wcześniej takiego pytania nie zadałem. Przeczytaliście w ogóle mój post czy lecicie z automatu, jak boty? Jak widzę, nie można tu zapytać o cokolwiek, bo zaraz zlatuje się horda fanboy'ów żądnych krwi. Kurwa, no nie wiem, może jak Wam w krótkich punktach spiszę, o co mi chodzi, to zrozumiecie.

1. Nie pytam o datę premiery.
2. Dawno nikt z TM się nie odzywa, pytam więc czy prace trwają czy nie.
3. Nie wymagam cotygodniowego sprawozdania z postępu prac.
4. Krótka notka kogokolwiek z TM o tym czy prace trwają/zostały wstrzymane/zostały zatrzymane to naprawdę niewiele.
5. I finito!

Zadałem proste pytanie, jak nie jesteście w stanie na nie odpowiedzieć, to zamiast głupawych komentarzy i zarzucania mi czegoś, czego nie powiedziałem, po prostu nie piszcie.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może w takiej sytuacji w ogóle nie odpisywać i nie wchodzić w dyskusję ?
 

Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Uwazam, ze nie ma sensu dalej kontynuowac tej "dyskusji" ,dlatego iz wiekszosc ludzi na tym forum nie dorosla do prawidlowego  zadawania pytan i odpowiadania na nie.

Moge zapytac z jakiego to powodu sawik i kaczka odpowiadaja na nasze pytania, ktore (jak widac) nie byly skierowane do nich?
 

Olaf

Olaf

Użytkownicy
posty50
Propsy51
  • Użytkownicy
Panowie proszę o spokój  :lol:  
To jest dział w którym się zadaje pytania dotyczące projektu, a nie poletko dla waszych kłótni. Też wcześniej pisałem, a nie dostałem odpowiedzi. Cierpliwości.
 
– Zostaliśmy więc bez pociechy duchowej?

– Jest wódka.


"Boży bojownicy" A.Sapkowski

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Bo tu się liczy dobry flame!!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry