chciałbym prosić o pomoc przy obliczeniu prawdopodobieństwa tego, że uda się stworzyć grę na urządzenie mobilne która osiągnie sukces finansowy. "sukces" to ilość 25000 sprzedanych kopii przy cenie $0.99
podstawowe dane:
360 000 -aktywnych aplikacji
77 000 -aktywnych wydawców/developerów
2 284 -miesięcznie nowych gier
$1.06 -średnia cena gier
52 000 -aktywnych gier na appstore
$4000 -średni koszt produkcji prostej gry
$1200 -średni koszt marketingu, podstawowa reklama na największych serwisach
100 000 -średnia ilość ściągnięć w średnim czasie 261 dni
23% aplikacji sprzedaje się w ilości poniżej 1000 sztuk
56% aplikacji sprzedaje się w ilości mniejszej lub równej 10000 sztuk
90% sprzedaje się w ilości mniejszej niż 100 000 sztuk
10% w ilości większej 127 000 sztuk
100 mln -ilość urządzeń iphone, ipad, ipod
6.8 mld dolarów -wartość rynku mobilnego
to wszystkie dane które mi przychodzą do głowy, jeżeli za mało to chętnie uzupełnię. z góry dziękuję za pomoc kurdemana i innych, azteroida proszę o nie udzielanie odpowiedzi