O temacie
Autor janpl
Zaczęty 16.03.2011 roku
Wyświetleń 3513
Odpowiedzi 5
janpl
Kaban PL
B_SetFightSkills (self, 90)
Fight tactic nie odpowiada za poziom umiejętności walki bronią jednoręczną dwu, kuszą czy łukiem odpowiada za to komenda:(np)która jest niżej niż fight tactic
Martinos Złote Wrota
INSTANCE PC_Lens (Npc_Default){ // ------ NSC ------ name = "Lens"; guild = GIL_NONE; id = 99999999999; voice = 3; flags = 0; // npctype = NPCTYPE_FRIEND; // ------ Attribute ------ B_SetAttributesToChapter (self, 6); // ------ Kampf-Taktik ------ fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // ------ Equippte Waffen ------ // ------ Inventory ------ // ------ visuals ------ B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_POny",Face_N_Player, BodyTex_B, ITAR_BDT_H); Mdl_SetModelFatness (self, 0); Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Arrogance.mds"); // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------ B_GiveNpcTalents (self); // ------ Kampf-Talente ------ B_SetFightSkills (self, 100); // ------ TA anmelden ------ daily_routine = Rtn_Start_99999999999;};FUNC VOID Rtn_Start_99999999999 (){ TA_Saw (08,00,23,00,"xxx"); TA_Saw (23,00,08,00,"xxx");};
Masz tu przykład mistrza fechtunku. Jak to ci nie zadziałało to może to przez komende:B_SetAttributesToChapter (self, 6);