Stworzyłem npc i jak ma mnie zaatakować...! 3513 5

O temacie

Autor janpl

Zaczęty 16.03.2011 roku

Wyświetleń 3513

Odpowiedzi 5

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Stworzyłem npc ma on skile na 90% walczy FAI_MASTER << czy coś w tym stylu. Ale jak go zaatakuje to macha mieczem jak zielony lub wojownik, co zrobic zeby walczyl jak mistrz?
 

Kaban PL

Kaban PL

Użytkownicy
posty64
Propsy12
  • Użytkownicy
Fight tactic nie odpowiada za poziom umiejętności walki bronią jednoręczną dwu, kuszą czy łukiem odpowiada za to komenda:(np)

Cytuj
B_SetFightSkills (self, 90)

która jest niżej niż fight tactic
 
Zapraszam na mój kanał youtube



http://www.youtube.com/user/TheKaban25

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Fight tactic nie odpowiada za poziom umiejętności walki bronią jednoręczną dwu, kuszą czy łukiem odpowiada za to komenda:(np)



która jest niżej niż fight tactic
właśnie oto chodzi że fight tactic = master, a to set... self 90 << to mam to ustawione i npc walczy tak samo  jak zielony czy wojownik :/
 

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
mi jakoś działa jak mam :

   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER

wtedy walczy jak mistrz, też tak masz tą linijkę ?
 



Kaban PL

Kaban PL

Użytkownicy
posty64
Propsy12
  • Użytkownicy
Cytuj
INSTANCE PC_Lens (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Lens";
   guild       = GIL_NONE;
   id          = 99999999999;
   voice       = 3;
   flags       = 0; //                                                   
   npctype      = NPCTYPE_FRIEND;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   
   
   // ------ Inventory ------

   
      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_POny",Face_N_Player, BodyTex_B, ITAR_BDT_H);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Arrogance.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 100);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_99999999999;
};

FUNC VOID Rtn_Start_99999999999 ()
{   
   TA_Saw      (08,00,23,00,"xxx");
    TA_Saw      (23,00,08,00,"xxx");
};

Masz tu przykład mistrza fechtunku. Jak to ci nie zadziałało to może to przez komende:
B_SetAttributesToChapter (self, 6);
 
Zapraszam na mój kanał youtube



http://www.youtube.com/user/TheKaban25

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Masz tu przykład mistrza fechtunku. Jak to ci nie zadziałało to może to przez komende:
B_SetAttributesToChapter (self, 6);
Dzięki teraz działa :D . Temat do zamknięcia. Dzięki Kaban Pl :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry