Pytania początkującego 3267 5

O temacie

Autor cywka12

Zaczęty 14.03.2011 roku

Wyświetleń 3267

Odpowiedzi 5

cywka12

cywka12

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witam wszystkich! Jestem początkujący w tworzeniu modów do Gothica 2. Wcześniej stworzyłem mini mod, w którym dodałem parę nowych postaci. Teraz chcę zrobić coś poważniejszego (nowa fabuła i nowe postacie), jednak mam do Was parę pytań:
1. Aby ułatwić sobie sprawę, skrypty swojego moda trzymam w oddzielnym folderze (ale drzewko folderów jest takie samo, tzn. _Work->Data->Scripts itd.). Jakie pliki w skryptach są wymagane do poprawnego działania gry (wiem, że wszystkie z folderów _itern, AI, Cutscene, FAI, Items, plik *.src, pliki NPC, potworów i dialogów)? Tylko nie wiem, które inne pliki koniecznie muszę mieć w folderze mojego moda. Bardzo proszę o spis wymaganych plików.
2. Jak skompilować skrypty znajdujące się w innym folderze?
3. Ściągnąłem program GothicSourcer 3.10. Chcę stworzyć nowy projekt. Mam z tym problemy. Jak już wcześniej wspomniałem, skrypty moda przechowuję w innym folderze. W pliku *.src na początku każdej linijki podałem pełną ścieżkę do pliku, jednak program tego nie odczytuje i wywala komunikat o braku pliku (a ten plik tam jest). Jak zrobić, żeby GothicSourcer ładował pliki skryptów z mojego foldera, a nie z foldera Gothica?
Z góry dziękuję za odpowiedź i jeżeli temat jest w złym dziale, to przepraszam i proszę o przeniesienie. W tym temacie na bieżąco będę zadawać nowe pytania (jeżeli takie się pojawią), żeby nie robić spamu na forum.
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
1. Wszystkie pliki, w których coś zmieniałeś i ew. te nowe
2. Dopisujesz je do pliku Gothic.src
3.Musisz te pliki dodać?

Myślę, że wszystko powiedziałem dobrze nie sprawdzę bo nie mam gothica ani się nim nie zajmuje.

Tak, raczej w złym dziale ;]
 

cywka12

cywka12

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Dzięki za odpowiedź. Jednak mam kolejne pytanie. Postanowiłem, że nie będę się bawić w oddzielne foldery. Zrobiłem kopię zapasową folderu scripts z folderu Gothica. W folderze scripts->content->story z folderu NPC wywaliłem wszystkie skrypty postaci z gry i wstawiłem własne. Tak samo z dialogami. W folderze Log_Entries wywaliłem pliki Log_Constants_Hoshi i Log Constants_Yoly, a w pliku Log_Constants_Mattes wywaliłem questy z podstawowej gry i dałem własne. Pliki Close_Topics_Hoshi i Yoly wywaliłem. W pliku Close_Topics_Mattes usunąłem z funkcji wszystkie wpisy. Gdy chciałem skompilować skrypty, pojawiały się takie błędy:
U:PAR : Unknown identifier : AIVAR ( line 8)
U:PAR: Expected ';' (line 8)
U:PAR: Syntax Error . (line 8)
U:PAR: Unknown identifier : = (line 8)
U:PAR: Unknown identifier : ; (line 9)
I potem te błędy się powtarzają, tylko są inne numery linijek. Gdy przywrócę oryginalny folder Scripts, to wszystko się kompiluje. Czy mógłby ktoś mi poradzić, jak usunąć te błędy? W skryptach NPC w tych linijkach są średniki na końcu, a jeżeli już definiowałem AIVAR'y, to kilka linijek dalej.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ale po co to wywalasz niech sobie będą w niczym one nie przeszkadzają jak chcesz żeby ich nie było wystarczy że ze statupa ich usuniesz
 

cywka12

cywka12

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
OK. Przywróciłem wszystkie pliki, dodałem swoje, ale nadal pokazują się te błędy. Jak mogę sprawdzić, w którym pliku jest błąd, bo za cholerę nie mogę się go dopatrzeć?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
jak reparsujesz skrypty gothic starterem to przesuwasz zspy na maxa w prawo
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry