Przeczący warunek w dialogach 2730 4

O temacie

Autor DoktorekWP

Zaczęty 13.03.2011 roku

Wyświetleń 2730

Odpowiedzi 4

DoktorekWP

DoktorekWP

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam.
Jestem początkującym moderem więc przepraszam jeśli pytanie jest banalne, ale mam następujący problem na który nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Podczas rozmowy z NPC ten prosi nas o pomoc i teraz mamy 2 opcje dialogowe do wyboru.
1. Przyjmujemy misje. Tu niema problemu
2. Nie przyjmujemy. Tu mam mały problem. Mianowicie chodzi mi o warunek który sprawi, że ta opcja dialogowa nie wyświetli się jeśli postać będzie znała dialog z punktu 1.

Jeśli jest na to odpowiedź gdzieś w sieci to prosił bym o link, a jeśli to proste i nie sprawia wam problemu to prosił bym o "kod" warunku który sprawi, że opcja dialogowa nie wyświetli się jeśli postać zna jakiś inny warunek.
Z góry dzięki :)
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Przeczący warunek w dialogach
#1 2011-03-13, 21:52(Ostatnia zmiana: 2011-03-13, 21:53)
Witam.
Jestem początkującym moderem więc przepraszam jeśli pytanie jest banalne, ale mam następujący problem na który nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Podczas rozmowy z NPC ten prosi nas o pomoc i teraz mamy 2 opcje dialogowe do wyboru.
1. Przyjmujemy misje. Tu niema problemu
2. Nie przyjmujemy. Tu mam mały problem. Mianowicie chodzi mi o warunek który sprawi, że ta opcja dialogowa nie wyświetli się jeśli postać będzie znała dialog z punktu 1.

Jeśli jest na to odpowiedź gdzieś w sieci to prosił bym o link, a jeśli to proste i nie sprawia wam problemu to prosił bym o "kod" warunku który sprawi, że opcja dialogowa nie wyświetli się jeśli postać zna jakiś inny warunek.
Z góry dzięki :)
A może pokaż nam kod ? To zobaczymy w czym tkwi błąd. :ok:  
Nie ma kodu ,nie ma pomocy.
Z opisu możemy się tylko domyślać co spieprzyłeś / co sam Gothic spieprzył/ coś innego spieprzyło :ayfkm:
 

DoktorekWP

DoktorekWP

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to się nazywa "kod" czy jak.
Poprostu potrzebny mi "warunek" po którym opcja dialogowa z "odmową przyjęcia misji" zniknie gdy wybierzemy opcje "przyjęci misji".


if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Witaj!)   to warunek dzięki któremu opcja dialogowa pojawi się kiedy przeczytaliśmy dialog "witaj".
Potrzebne mi coś dokładnie odwrotnego. Że opcja dialogowa "odmowy przyjęcia misji" jest tylko wtedy, kiedy nasz postać nie zna innej opcji dialogowej "przyjęcia misji". Bez tego warunku dialog "odmowy przyjęcia misji" jest nawet po tym jak wybiorę opcje "przyjęcia misji" i dostanę wpis do dziennika.

Słabo znam nazywnictwo modowania, dlatego ciężko mi to wytłumaczyć.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Po prostu przed funkcję daj wykrzyknik, który oznacza negację:
if (!Npc_KnowsInfo (other, DIA_Witaj!))

DoktorekWP

DoktorekWP

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
ależ to było proste...
Dzięki wielkie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry