TriggerUnTouch... 3780 10

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 16.02.2011 roku

Wyświetleń 3780

Odpowiedzi 10

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

TriggerUnTouch...
2011-02-16, 18:24(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 21:38)
zrobiłem taki skrypt na razie do testów

func void bramka1(){

PrintScreen ("Dziala", -1,-1,"font_old_20_white.tga",5);

};

wstawiłem tez tiggera
zdj

i jak po nim przechodzę, skacze to tekst mi się nie wyświetla :/

co zrobić by po przejściu przez te krzaczki uruchamiał się skrypt ??

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

TriggerUnTouch...
#1 2011-02-16, 18:27(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 18:31)
Bounding Box (BBox) ustawiony? CdDyn zaznaczony? ReactOnXXXX wszedzie true? (Albo chociaz tam gdzie byc powinno :P)

EDIT:
Nie spojrzałem na zdjęcie, mój błąd, w każdym razie nigdy nie probowałem robić takich pól które uruchamiałyby coś w grze poprzez triggeruntouch, zawsze uzywałem do tego chyba zwykłego zCTrigger'a, Ale w kazdym razie CDDyn powinien być na true, jak ma wywołać event skoro nie wykrywa kolizji dynamicznej (np. z Bohaterem) Jeżeli chcesz wiedzieć jak to powinno wyglądać to poszukaj w orkowej swiatyni jakiegos triggera, np. ten ktory wywołuje kamere pokazujaca Xardasa.
 



RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bounding Box (BBox) ustawiony? CdDyn zaznaczony? ReactOnXXXX wszedzie true? (Albo chociaz tam gdzie byc powinno :P)
nic nie wstawiałem oprócz tego skryptu do pliku .d i tego co dałem na zdj

Ale w kazdym razie CDDyn powinien być na true,
zmieniłem nic to nie dało :/

a jedno jeszcze jedno pytanko czy dało by się zrobić wywołanie na większej długości bez używania 3ds`ów ??

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Mi się wydaje że powinno to być w tiger script a nie tiger untouch bo nie wywołujesz przecież bramy aby się zamykała wywołujesz skrypt
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

TriggerUnTouch...
#4 2011-02-16, 21:49(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 22:18)
Mi się wydaje że powinno to być w tiger script a nie tiger untouch bo nie wywołujesz przecież bramy aby się zamykała wywołujesz skrypt
to samo nie działa :/

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

TriggerUnTouch...
#5 2011-02-16, 22:14(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 22:17)
popróbuje

Naprawde nie rozumiem po co probować, skoro gotowe rozwiązania można bez problemu znaleść (Orkowa Światynia), i w sumie wystarczy skopiować wszystkie wartości, całość ma jedynie zamiast np. kamery triggerować zCTriggerScripta.
A to co napisał edeksumo to prawda, Taki Trigger nie może wywoływać bezposrednio skryptu, może conajwyzej wywoływać TriggerScripta Który wywoła skrypt.
 



RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Naprawde nie rozumiem po co probować, skoro gotowe rozwiązania można bez problemu znaleść (Orkowa Światynia), i w sumie wystarczy skopiować wszystkie wartości, całość ma jedynie zamiast np. kamery triggerować zCTriggerScripta.
A to co napisał edeksumo to prawda, Taki Trigger nie może wywoływać bezposrednio skryptu, może conajwyzej wywoływać TriggerScripta Który wywoła skrypt.
czyli muszę dać tiger Scripta z nazwą i w UnTouch tigerem w tiger target podać nazwę tigger scripta ?? :D

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
czyli muszę dać tiger Scripta z nazwą i w UnTouch tigerem w tiger target podać nazwę tigger scripta ?? :D

Napisałem, sprawdz jak to jest w OŚ, ja nie chce wprowadzać w błąd bo sam dobrze nie pamiętam, w każdym razie funkcja napisana w skryptach musi byc uruchamiana przez atrybut ScriptFunc nie żaden TriggerTarget itp.
 



RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
sprawdziłem to o czym mówiłem ni działa :/

sprawdziłem świątynie nie wywołuje się tam skryptów :/

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
sprawdziłem świątynie nie wywołuje się tam skryptów :/

Ale wywołuje się kamery jak mówiłem, jedyne co muszisz zmienic to zamiast wywołania kamery, wywołać CTriggerScript#msg137446a (który wywoła funkcje przez ciebie napisana);
 



RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

TriggerUnTouch...
#10 2011-02-17, 14:43(Ostatnia zmiana: 2011-02-17, 19:27)
OK Problem rozwiązałem :D

Proszę na razie nie zamykać tematu bo dam tutaj link to tutoriala może się komuś przyda


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry