Gothic 2 Kroniki Bertholda 48159 84

O temacie

Autor Jaeger

Zaczęty 15.02.2011 roku

Wyświetleń 48159

Odpowiedzi 84

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#40 2011-05-01, 09:28(Ostatnia zmiana: 2011-05-01, 09:35)
takie małe OT do sawika
Weź do dłoni pierwszą lepszą książkę jaką masz pod ręką, nie ważne czy to będzie harlequin czy jakieś inne gówno, może być nawet Gazeta Wyborcza lub Super Ekspress albo Fakt jak wolisz, bo to nie oto mi chodzi, następnie otwórz ją na dowolnej stronie, zobaczysz w niej takie magiczne rzeczy jak znaki interpunkcyjne, w nawiasie specjalnie dla Ciebie zamieszczę kilka takich przykładowych znaków, oto one: ( . , - : ; ) - przyjrzyj się im dokładnie, bo zaraz napiszę Tobie pewną ciekawostkę dotyczącą tych znaków..... gotowy?..... Dobra nie trzymam Cię już w niepewności, skup się teraz, te w/w znaki interpunkcyjne stosuje się gdy budujemy zdanie wielokrotnie złożone w języku polskim.
Dobra przyjąłem do wiadomości stawiam znaki interpunkcyjne raczej rzadko, ale za me grzechy ciężko żałuje oraz postanawiam poprawę. :D

Ja do PB nic nie mam ,wręcz przeciwnie ,część to moi znajomi po zeszłorocznym Games Convention.
Tylko nie mów że są profesjonalistami .Równie dobrze ja jestem profesjonalistą ,bo tworzę ze znajomkami  RPG w UDK( i mamy już 1 level!).
Po prostu jak ktoś coś dobrze robi nie oznacza że jest ekspertem ,równie dobrze zapaleniec może zrobić to samo (o ile nie jest to słomiany zapał)
No to, żeby już się nie wykłócać uznajmy że PB profesjonalistami nie są ale, G1 i G2 wykonali profesjonalnie. :D  :D  :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kamil101

kamil101

Użytkownicy
posty42
Propsy3
  • Użytkownicy

kamil101

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#41 2011-05-01, 09:39(Ostatnia zmiana: 2011-05-01, 09:46)
G2 to bylo zrobione na g1 tylko ze dodano tam wieksze pole do popisu.
 

Plomba

Plomba

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Fabuła fajna tylko że w gothicu 2 klasztor magów ognia jest moim prawie ulubionym miejscem i nie lubie jak ktoś usuwa gildie pod pretekstem nie znanej siły czy coś takiego. A tak z tego co mi się z bardem kojarzy nie lutnia tylko bardziej flet nie sądzisz xD?
 

kamil101

kamil101

Użytkownicy
posty42
Propsy3
  • Użytkownicy
A tak z tego co mi się z bardem kojarzy nie lutnia tylko bardziej flet nie sądzisz xD?
A grales w wiedzmina ?
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A grales w wiedzmina ?
To że Jaskier grał na lutni nie dowodzi ,że wszyscy bardzi na niej grali.
Grali też na flecie, na szałamajach ,na dudach i wielu innych instrumentach
 

Teh

Teh

Użytkownicy
posty41
Propsy4
  • Użytkownicy

Teh

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#45 2011-05-04, 19:36(Ostatnia zmiana: 2011-05-04, 19:36)
A grales w wiedzmina ?

Co ma wiedźmin do barda? ;> i jeszcze jedno co to jest "wiedzmin" ;p
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Bardowie korzystali z różnych instrumentów i  nie ma czegoś takiego że "flet bardziej pasuje niż lutnia".

To jak pierdolenie że harmonijka bardziej pasuje do muzyka niż gitara.

Mod sam w sobie jest dziwny ale zobaczę jak to się rozwinie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Plomba

Plomba

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
W wiedźmina nie grałem ;p
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Strona jest już prawie gotowa, na niej znajdują się informacje o modzie opis screeny itp. więc jak na razie proszę nie oceniać fabuły która jest tutaj w opisie bo nie rozbudowałem jej w tym temacie zbytnio a nie chce już nic chrzanić bez wiedzy GulaszWarriora.

Co do tego fletu to wg. mnie najbardziej pospolita jest lutnia lub gitara albo ew. mandolina, chyba te przedmioty najbardziej pasują do barda.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Nowa wiadomość: strona nadal nie ruszyła, GulaszWarrior się opierdala z jej konfiguracją. Za to prace nad modem idą do przodu, więcej info w pierwszym poscie.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak prace nad modem dawno nie było nowych info...

Tylko modlę się żeby dysk się wam nie spalił.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Jak prace nad modem dawno nie było nowych info...

Tylko modlę się żeby dysk się wam nie spalił.
Chwilowo stoją bo GulaszWarrior na urlopie, ale z tego co wiem to za niedługo miał zrobić filmik ze screenami a pozniej gameplay.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
jakieś postępy ?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Rozmawiałem z osoba robiaca moda (Da Guru Sephiris zajmuje się reklama) i mówił mi że cały czas pracuje w chwilach wolnych.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Rozmawiałem z osoba robiaca moda (Da Guru Sephiris zajmuje się reklama) i mówił mi że cały czas pracuje w chwilach wolnych.
Z tego co słyszałem premiera się trochę opóźni przez wzgląd na brak czasu twórcy, ale GulaszWarrior powinien skonczyć przed końcem świata w 2012 ;]
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Odświeżam, uaktualniam i odsyłam do pierwszego wątku jeśli ktoś nie widział fabuła została zeedytowana (Nareszcie!).
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
kiedy skonfigurujecie stronkę
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
kiedy skonfigurujecie stronkę
Urwał się kontakt z gościem od stronki, ale mod dalej w produkcji. Obecnie mam info że będzie wydana wersja close beta w przeciągu paru miesięcy.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
UPDATE! Zmiana nazwy moda, Screeny z wersji przed 1,5 miesiąca i nowa muzyka z moda którą polecam przesłuchać! Osobiście mi sie bardzo podoba :P.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pierwszy utwór taki sobie,drugi natomiast jest całkiem fajny.
Ps. Kto tworzył tą muzykę ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry