Acha, czy respawn ma byc ODRAZU po zabiciu danego NPC?
Z tego co wyczytalem w pierwszym poscie to tak, w takim razie najrozsądniejszy wybór:
Arcanowi nadaj jakies unikalne id, dopisujac je w jego bloku cos takiego
instance Arcanas1(Npc_Default)
{
id = 112233;
[....]
W pliku ZS_Dead.d (jezeli nie wiesz gdzie jest to poprostu go wyszukaj!) zmodyfikuj poczatek by wygladał tak:
func void Mis_CheckRespawn(var c_npc slf)
{
if (slf.id == 112233)//jezeli "self" jest arcanem...
{
Wld_InsertNpc(OrcShamam,Npc_GetNearestWP(slf));
//dodaj orka shamana w najbliszym WP do pozycji Arcana
};
};
func void ZS_Dead ()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_FRAME, "ZS_Dead" );
PRINTGlobals (PD_ZS_CHECK);
Mis_CheckRespawn(self);
[...]
Możliwe ze sa błedy składniowe, nie kompilowałem.