Gothic Multiplayer 16107 40

O temacie

Autor Kino

Zaczęty 23.01.2011 roku

Wyświetleń 16107

Odpowiedzi 40

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Gothic Multiplayer
2011-01-23, 12:40(Ostatnia zmiana: 2011-01-23, 12:48)
Witam,
Niektórych może już doszły słuchy, że około pół godziny temu, 23 stycznia o 12:00 został wydany Gothic Multiplayer.
Jest to modyfikacja do Gothic2:Noc Kruka, która... eee... daje nam możliwość zagrania ze znajomymi (ta... do czego jest w końcu multiplayer).
Za chwilę sam będę się się z tym mocował; ale z tego, co mi wiadomo, mimo wszystko mogą być jakieś trudności z poprawnym działaniem (a może to po prostu jeszcze brak serwerów), ale po chwili zabawy z tym, wszystko pracuje poprawnie.
Dowiedziałem się też, że są trzy klasy: Strażnik, Barbarzyńca i Bezimienny. Nie wiem jeszcze, ile w tych wiadomościach prawdy, ale za jakiś czas, myślę, się tego dowiem.
Twórców jest trzech, więc należą im się gromkie brawa. O ile wiem, na początku tym projektem zajmowali się Niemcy, potem najwyraźniej zaprzestali.
-Jeśli macie jakieś uwagi lub po prostu chcecie podyskutować, do tego stworzyłem ten temat.


Wszystko, co niezbędne, znajdziecie na oficjalnej stronie projektu http://gothic-multiplayer.pl/
 

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema! Chodzi o G2NK MP, który wyszedł 23 stycznia 2011 roku. Graliście? Zagracie? Widzieliście?

Tutaj macie link do filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=diBvvtkfphE


A tutaj oficjalną stronę:
http://gothic-multiplayer.pl

Ja właśnie obczajam. Teraz czekam na wasze komentarze co do tego multiplayera. Moim zdaniem to nie jest fake!
Pozdrawiam. :wink:
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Tagar

Tagar

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Serio? czy kolejne żarty?  :blink:
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jakie znowu żarty? Polska grupa od dawna nad tym pracowała na bazie pomysłu jakiegoś Austriaka o nicku Darkx. Ale co to za radocha biegać sobie po Khorinis z innymi graczami? Trochę to nieprzemyślane, ale może będą kolejne wersje.

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jastrzab

Gothic Multiplayer
#4 2011-01-23, 13:33(Ostatnia zmiana: 2011-01-23, 13:58)
To nie żarty, grałem chwilę temu na publicznym serwerze. Ale mam nadzieję, że wyjdą kolejne aktualizacje bo trochę nudnawo łazić z innymi po pustym Khorinis  :|

Śmieszne, że w tym samym czasie zrobiliśmy temat o tym samym MP xD.

Połączyłem tematy,
Adanos
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Gothic Multiplayer
#5 2011-01-23, 13:35(Ostatnia zmiana: 2011-01-23, 13:48)
Cytuj
łazić z innymi po pustym Khorinis
:P

Nie no, skoro działa to już jest ten teoretycznie* najtrudniejszy krok do przodu. Ja marzyłem zawsze go gothicu w coopie, ale to chyba zupełnie niemożliwe. Może zrobią jakieś areny albo coś? Ciekawie by było, żeby w grze standardowo nie było żadnej broni poza lagą, nie byłoby żadnego npc-handlarza, ale dałoby się wydobywać metale i znajdować te papierki do robienia miecza. Pewnie znaleźliby się ludzie którzy chcieliby grać, żeby robić miecze i je sprzedawać - kto wie, może by jakoś powstał taki symulator społeczeństwa? :D



*teoretycznie, poparte moją teorią nie opartą na niczym. Nie wiem jak tam praktyka.
 

Tagar

Tagar

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Tam na forum mi nikt nie odpowiada ale pod koniec instalacji wychodzi mi error. Microsoft Visualc ++ 2008 Redistributable Setup i potem pisze This wizard will guide you through the installation process. O co chodzi i co mam zrobić??
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Gothic Multiplayer
#7 2011-01-23, 13:50(Ostatnia zmiana: 2011-01-23, 13:50)
ten twój błąd oznacza, że "ten instalator przeprowadzi cię przez proces instalacji".
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
O ja cię! Nie sądziłem, że kiedykolwiek do tego dojdzie! Niesamowite!
Po kilku latach wyczekiwania, słyszenia kolejnych szczątkowych newsów, nareszcie komuś się udało...
I to Polakom! ^^  
No chyba że wyszedł już jakiś MP wcześniej, a ja o tym nie wiem.
Zaraz polecę do kuzyna mu powiedzieć, on na to czekał od pierwszego "planu" opublikowanego na pewnym forum o grach.
Brawo Gothic MP team!
 
makin' bacon

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
*teoretycznie, poparte moją teorią nie opartą na niczym. Nie wiem jak tam praktyka.


Tak to było najtrudniejsze, ale skoro już to mają zaimplementowane, jakieś podstawowe dane pomiedzy klient->serwer i na odwrot są wysyłane to dalej powinno być conajmniej z górki, chyba ze są jeszcze jakieś duże braki/uproszenia (Sam nie widzialem tego w "akcji" bo nie moge pobrać listy serwerów, pewnie wina jakiś portów zablokowanych :D ).
Na ich miejscu zacząłbym od wprowadzenia jakis prosciutkich aren 1v1, potem może jakieś turnieje itp. Samo wrzucenie pustych zenów i danie możliwosci żeby sobie polatać nie wiem czy było dobrym pomysłem na start, wydać to powinni chociaz z jakimś prostym trybem areny.
No i do cholery, nie ma żadnego czatu. Ktos komu to działa może sie podzielić spostrzeżeniami? (interakcja z innymi graczami, plynnosc animacji itp.)
 



Tagar

Tagar

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
A jak chce włączyć gre to kolejny error: Microsoft Visual C ++ Runtime Libary (a pod tym) Runtime Error Program: D:/Program Files/JoWood/Gothic2ZlotaEdycja/Launcher.exe (A kilka linijek pod tym)This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contack the application's support team for more information. A tu co mam zrobić, nie znam języków obcych...  :blink:
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Gothic Multiplayer
#11 2011-01-23, 14:02(Ostatnia zmiana: 2011-01-23, 14:04)
A jak chce włączyć gre to kolejny error: Microsoft Visual C ++ Runtime Libary (a pod tym) Runtime Error Program: D:/Program Files/JoWood/Gothic2ZlotaEdycja/Launcher.exe (A kilka linijek pod tym)This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contack the application#msg132769s support team for more information. A tu co mam zrobić, nie znam języków obcych...  :blink:

No i nie zaisntalowales tego runtime#msg132769a...
Uruchom instalke jeszcze raz, i zaisntaluj. To naprawde nic trudnego.

EDIT:
Mój problem wynikał z tego że nie było skrótu na pulpicie i probowałem z GMStart?.exe jakby ktos mial podobnie to wystarczy uruchomic launcher.exe
 



Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Cytuj
Tak to było najtrudniejsze, ale skoro już to mają zaimplementowane,  jakieś podstawowe dane pomiedzy klient->serwer i na odwrot są  wysyłane to dalej powinno być conajmniej z górki

mówią o potrzebie dużego łącza. Zastanawia mnie, czy każdy potworek nie będzie musiał być widziany przez ten multiplayer jako "gracz", co by nieprawdopodobnie obciążyło serwer. No, chyba że by je na serwerze uruchamiał, ale odbieranie każdego ruchu potworka to też chyba pewne obciążenie.
 

Tagar

Tagar

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Zainstalowałem chyba...  :|
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Chyba nie. Jak nie znasz angielskiego to chociaż wrzuć ten błąd w translator.
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
mówią o potrzebie dużego łącza. Zastanawia mnie, czy każdy potworek nie będzie musiał być widziany przez ten multiplayer jako "gracz", co by nieprawdopodobnie obciążyło serwer. No, chyba że by je na serwerze uruchamiał, ale odbieranie każdego ruchu potworka to też chyba pewne obciążenie.

Każda klasa w gothicu ma taka ładna funkcje ::Archive() która jest wywoływana np. przy save, napewno ilość zapisanych tam danych zupełnie by wystarczyła, no bierzemy takiego zarchiwizowanego potworka, wysyłamy to z host->klient klient odbiera zmiany i je interpetuje, wysyla tez swoje zarchiwzowane na serwer serwer to tez interpretuje, ogołem zeby to zoptymalizować dodać cos sprytnego typu gracz wysyla zmianne obiekty tylko z obszaru do 50m od niego, serwer wysyla graczowi tez pewien zawezony obszar wokoło niego. mysłe nie było by to jakos arcy wymagajace dla laczą, a pewnie i tak wymysla cos znacznie lepszego, bardziej optymalnego.
 



Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Gothic Multiplayer
#16 2011-01-23, 14:17(Ostatnia zmiana: 2011-01-23, 14:18)
miło że w configu serwera można wybrać dowolną mapę. Jakieś pole do popisu, nie wiem, areny robić czy coś.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jak ja żałuję że mam taki a nie inny net
To co mówił Caesum mogłoby być ciekawe pod warunkiem dobrego przemyślenia i zaplanowania no i oczywiście wykonania.

ile to waży?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Tagar

Tagar

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Zainstalowałem to i znów ten sam error.  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Każda klasa w gothicu ma taka ładna funkcje ::Archive() która jest wywoływana np. przy save, napewno ilość zapisanych tam danych zupełnie by wystarczyła, no bierzemy takiego zarchiwizowanego potworka, wysyłamy to z host->klient klient odbiera zmiany i je interpetuje, wysyla tez swoje zarchiwzowane na serwer serwer to tez interpretuje, ogołem zeby to zoptymalizować dodać cos sprytnego typu gracz wysyla zmianne obiekty tylko z obszaru do 50m od niego, serwer wysyla graczowi tez pewien zawezony obszar wokoło niego. mysłe nie było by to jakos arcy wymagajace dla laczą, a pewnie i tak wymysla cos znacznie lepszego, bardziej optymalnego.
słabe, zero bezpieczeństwa. gracz może wysłać, że obok niego znajduje się co sobie wymarzy.

powinno być tak, że na serwerze odbywa się gra, a gracze tylko wysyłają swoje akcje i dostają od serwera akcje innych graczy i NPCów. wymagania co do łącza powinny być znośne, a bezpieczeństwo zapewnione. nie wiem tylko, czy można to ograniczonym nakładem pracy dodać do Gothica.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry