Wielkość potworów 2746 4

O temacie

Autor kamilo83

Zaczęty 13.01.2011 roku

Wyświetleń 2746

Odpowiedzi 4

kamilo83

kamilo83

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Wie ktoś może jak w skrypcie potwora zmienić jego wielkość???
 

Pawexball

Pawexball

Użytkownicy
posty51
Propsy2
  • Użytkownicy
func void B_SetVisuals_Troll_Black()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Troll.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Troll_Black_Body",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};

mi się zdaje że ta -1 oznacza wielkość ale nie jestem pewien pokombinuj coś z tym ale nie wydaje mi się aby to działało i chyba potwora można tylko w programie do grafy 3d zrobić
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
A czasem w skryptach nie ma czegoś takiego jak modelscaling?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Pawexball link=topic=12945.msg130492#msg130492#msg130492#msg130492 date=1294953045
mi się zdaje że ta -1 oznacza wielkość ale nie jestem pewien pokombinuj coś z tym ale nie wydaje mi się aby to działało i chyba potwora można tylko w programie do grafy 3d zrobić
ostatnia liczba odpowiada za zbroje a troll nie jest człowiekiem więc nie posiada zbroi czyli -1

a potworki rozciągasz tym
Mdl_SetModelScale(self, 1, 1, 1);powodzenia ;)

kamilo83

kamilo83

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
dzięki;]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry