Problem z dialogami . 3732 10

O temacie

Autor Kamolgood

Zaczęty 9.01.2011 roku

Wyświetleń 3732

Odpowiedzi 10

Kamolgood

Kamolgood

Użytkownicy
posty37
Propsy2
  • Użytkownicy
Witam otóż mam problem z dialogami w Gothic 2 Noc Kruka .Zrobiłem nową postać z dialogami .
Gdy klikam na postać pokazuje się opcja dialogowa Co słychać ? , po kliknięciu na nią nic się nie dzieje , powracam tylko do okienka wyboru opcji dialogowej . Czy mógł by mi ktoś wyjaśnić jak to naprawić . Z góry Dzięki i proszę o odpowiedż.
 
Konfrontacja Sztuk Walki - KSW 15 Revange .



O kurde FIFA 11 na play station 2  

               









  ,,Najlepsi z najlepszych tu KSW ''



89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Skompiluj skrypty w Spacerze.

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
(taki temat już był i to całkiem nie dawno!)
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Jako,że miałem taki sam problem(a raczej gorszy)więc powiem tak-Adanos dobrze mówi,żeby skompilować skrypty w spacerze,a później utworzyć nowe pliki ou.bin i ou.csl(tego drugiego końcówki nie pamiętam).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Kamolgood

Kamolgood

Użytkownicy
posty37
Propsy2
  • Użytkownicy
No właśnie to robiłem , ale jakoś nie działa .
 
Konfrontacja Sztuk Walki - KSW 15 Revange .



O kurde FIFA 11 na play station 2  

               









  ,,Najlepsi z najlepszych tu KSW ''



89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

Problem z dialogami .
#5 2011-01-09, 15:32(Ostatnia zmiana: 2011-01-09, 15:32)
to pokaż skrypt dialogu...

Kamolgood

Kamolgood

Użytkownicy
posty37
Propsy2
  • Użytkownicy

Kamolgood

Problem z dialogami .
#6 2011-01-09, 15:56(Ostatnia zmiana: 2011-01-09, 15:58)
O to skrypt zamiast treści wpisałem "bla bla" bo treść miała dużo błędów i była głupia .

// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Oruno_EXIT(C_INFO)
{
   npc             = SLD_9541_Oruno;
   nr              = 999;
   condition   = DIA_Oruno_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Oruno_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description     = "Bla bla";
};

FUNC INT DIA_Oruno_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Oruno_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Oruno_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = SLD_9541_Oruno;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Oruno_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Oruno_HELLO1_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "bla bla";
};

FUNC INT DIA_Oruno_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Oruno_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO1_15_01"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO1_03_02"); //bla bla ...
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Oruno_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = SLD_9541_Oruno;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Oruno_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Oruno_HELLO2_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "bla bla";
};

FUNC INT DIA_Oruno_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Oruno_HELLO1))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Oruno_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_01"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO2_03_02"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_03"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO2_03_04"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_05"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO2_03_06"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_07"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO2_03_08"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_09"); //bla bla

    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
    MIS_Ziele_Oruno = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Ziele_Oruno, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Ziele_Oruno, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Ziele_Oruno,"bla bla");


};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Oruno_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = SLD_9541_Oruno;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Oruno_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Oruno_HELLO3_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "bla bla";
};

FUNC INT DIA_Oruno_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItPl_SwampHerb) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Oruno_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO3_15_01"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO3_03_02"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO3_15_03"); //bla bla
    B_GiveInvItems (other, self, ItPl_SwampHerb, 1);
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 50);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Ziele_Oruno,"bla bla");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Ziele_Oruno, LOG_SUCCESS);
    MIS_Ziele_Oruno = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (300);
};
 
Konfrontacja Sztuk Walki - KSW 15 Revange .



O kurde FIFA 11 na play station 2  

               









  ,,Najlepsi z najlepszych tu KSW ''



89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Cytat: Kamolgood link=topic=12834.msg129327#msg129327#msg129327#msg129327 date=1294585017
O to skrypt zamiast treści wpisałem "bla bla" bo treść miała dużo błędów i była głupia .

// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Oruno_EXIT(C_INFO)
{
npc             = SLD_9541_Oruno;
nr              = 999;
condition = DIA_Oruno_EXIT_Condition;
information = DIA_Oruno_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "Bla bla";
};

FUNC INT DIA_Oruno_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Oruno_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Oruno_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = SLD_9541_Oruno;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Oruno_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Oruno_HELLO1_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "bla bla";
};

FUNC INT DIA_Oruno_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Oruno_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO1_15_01"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO1_03_02"); //bla bla ...
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Oruno_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = SLD_9541_Oruno;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Oruno_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Oruno_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "bla bla";
};

FUNC INT DIA_Oruno_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Oruno_HELLO1))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Oruno_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_01"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO2_03_02"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_03"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO2_03_04"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_05"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO2_03_06"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_07"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO2_03_08"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO2_15_09"); //bla bla

    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
    MIS_Ziele_Oruno = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Ziele_Oruno, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Ziele_Oruno, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Ziele_Oruno,"bla bla");


};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Oruno_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = SLD_9541_Oruno;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Oruno_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Oruno_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "bla bla";
};

FUNC INT DIA_Oruno_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItPl_SwampHerb) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Oruno_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO3_15_01"); //bla bla
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oruno_HELLO3_03_02"); //bla bla
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oruno_HELLO3_15_03"); //bla bla
    B_GiveInvItems (other, self, ItPl_SwampHerb, 1);
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 50);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Ziele_Oruno,"bla bla");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Ziele_Oruno, LOG_SUCCESS);
    MIS_Ziele_Oruno = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (300);
};

w znaczniki nie złapałeś :D  , ale ok, zaraz obejrzę


Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Kamolgood, Tobie chodzi tylko o to, że napisy się nie wyświetlają?, skrypt jest w porządku, ja też tak mam, posłuchaj Adanosa :D

Kamolgood

Kamolgood

Użytkownicy
posty37
Propsy2
  • Użytkownicy
Dzięki zadziałało . Temat do zamknięcia.
 
Konfrontacja Sztuk Walki - KSW 15 Revange .



O kurde FIFA 11 na play station 2  

               









  ,,Najlepsi z najlepszych tu KSW ''



89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry