Świat w blenderze i co dalej? 4608 9

O temacie

Autor gold1950

Zaczęty 8.01.2011 roku

Wyświetleń 4608

Odpowiedzi 9

gold1950

gold1950

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Witam wszystkich. Zrobiłem świat w blenderze plaski bez tekstury ale mniejsza o to. Zapisałem go w 3ds ale nie mogę go otworzyć w spacerze no i moje pytanie co z tym światem muszę jeszcze zrobić aby był gotowy do użytku. Za pomoc z góry dziękuje
 

FraseR
  • Gość
Musisz go z mapować i powiększyć.
 

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy
Było o tym na już forum. Tutoriale i szukajka.
 

gold1950

gold1950

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Ja jakoś nic nie znalazłem. A co do poprzedniej wypowiedzi to jak się mapuje ;d
 

FraseR
  • Gość

FraseR
Gość

Świat w blenderze i co dalej?
#4 2011-01-08, 14:36(Ostatnia zmiana: 2011-01-08, 14:37)
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=36750
https://www.youtube.com/watch?v=VMv90WBSjgE
 

gold1950

gold1950

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
czyli jak zmapuje i powiększę to już będę mógł to otworzyć w spacerze
 

FraseR
  • Gość
Tak, świat musisz powiększyć tak, żeby był tak samo ogromny jak inne światy.
 

gold1950

gold1950

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
ok zmapowalem świat ale spacer nadal nie chce mi go otworzyć może to trzeba gdzieś exportowac
 

FraseR
  • Gość

FraseR
Gość

Świat w blenderze i co dalej?
#8 2011-01-08, 17:12(Ostatnia zmiana: 2011-01-08, 17:13)
A pokazuje się jakiś komunikat? Po za tym zapisałeś zena w formacie .3ds?

EDIT: Po za tym nie wiem co ten temat robi w dziale 'animacje i mds'y'.
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Musisz eksportować model do formatu .3ds, najlepiej przy pomocy Kerrax'a i umieścić go w folderze _Work/Data/Meshes w katalogu instalacji gry.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry