Wielki Problem ! Wings importuje z ubytkami. 1959 3

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 7.01.2011 roku

Wyświetleń 1959

Odpowiedzi 3

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
mam wielki problem. wrzucam budynki do modelu 3d i wings importuje mi budynki z ubytkami takimi jak ta dziura w ścianie... jak temu zaradzić? to wielki problem bo z nim nigdy nieukończe moda!




//////

i tu mam pytanie !!. czy da się w Blenderze powiększyć tak pole widzenia jak w wings3d ? i czy fajnie się tam dodaje budynki ??
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
wrzucam budynki do modelu 3d i wings importuje mi budynki z ubytkami takimi jak ta dziura w ścianie... jak temu zaradzić?
Jak modelowałeś to dałeś tam poligona? Jak nie to pewnie masz poodwracane wektory normalne.

Cytuj
i tu mam pytanie !!. czy da się w Blenderze powiększyć tak pole widzenia jak w wings3d ?
To znaczy jak? Możesz sobie zrobić tyle viewportów ile chcesz, o ile o to ci chodzi.

Cytuj
i czy fajnie się tam dodaje budynki ??
Po prostu importujesz, tak jak wszędzie.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
budynki są z woga. ale w wingsie jest spoko a jak otwieram w spacerze i gram w gothic to są problemy
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
w wingsie jest spoko a jak otwieram w spacerze i gram w gothic to są problemy
musisz poodwracać wspomniane wektory. Ale jak to zrobić w wingsie to nie wiem. Poszukaj w opcjach czy modyfikatorach.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry