Skrypt amuletu 2642 3

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 7.01.2011 roku

Wyświetleń 2642

Odpowiedzi 3

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Pragasek

Skrypt amuletu
2011-01-07, 15:24(Ostatnia zmiana: 2011-01-07, 17:06)
Siema, jak zrobić, że gdy założymy pewien Amulet pojawi się filmik. A później gdy założymy amulet od nowa filmiku już nie ma czyli pokazuje się tylko raz.

I jeszcze jedno, jak zrobić, że NPC zagada do nas tylko jak mamy założony dany amulet?

Pozdro i dzięki za pomoc z góry!

Mag Saturas

Mag Saturas

Użytkownicy
posty104
Propsy3
  • Użytkownicy
Co zrobić żeby NPC zagadał do nas po założeniu amuletu to zobacz w skryptach Amuletu wodnego kregu i  w dialogach baltrama
 
Wchodźcie i rejestrujcie się Nie żałuj proposa xD

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
do zmiennych globalnych
var int film;
film=1;
w skrypcie zakładania

if(film==1){
PlayVideo ("nazwa.bik");
film=0;
};

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Ja mam taką wersję:

Tworzysz zmienną w StoryGlobals.d np:

var int filmik;

Potem w użyciu amuletu otwierasz warunek if, jeżeli zmienna ta jest na 0( a jest na 0, nie?) - i w tym warunku tworzysz skrypt że filmik się odtwarza(jakoś to się włączało :D ) i oprócz tego filmiku - zmienna ta POWIĘKSZA się o 1 i taka logika...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry