Dziwny problem z ZEN 2206 2

O temacie

Autor tutonic

Zaczęty 4.01.2011 roku

Wyświetleń 2206

Odpowiedzi 2

tutonic

tutonic

Użytkownicy
posty11
Propsy1
  • Użytkownicy
Otóż mam problem, nowy temat stworzyłem, ponieważ problem ten jest dość poważny i dziwny.
Ktoś napisał, że spacer nie nadpisuje ZENów, więc trzeba zrobić nowy plik zen a potem dopiero podmienić. Tak też zrobiłem. Włączam gothica, a mojego NPC w nowym ZENie nie ma. Włączam ZEN i okazuje się, że nie ma w ogóle mojego waypointa. Natomiast po spakowaniu plików do moda (również WORLD.ZEN) i włączeniu go, mój NPC stoi w tym waypoincie, mimo, że otwierając ten ZEN w spacerze waypointa nie było! Oczywiście dobrze, że to działa, ale chciałem robić zmiany w modzie bez pakowania wszystkiego do paczki.
Co mam więc zrobić, żeby ZEN działał bez spakowania?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
o ile kojarze vdf.disabled i w work worlds taka nazwa swiata jak w .ini czy jakos tak
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

tutonic

tutonic

Użytkownicy
posty11
Propsy1
  • Użytkownicy

tutonic

Dziwny problem z ZEN
#2 2011-01-04, 13:08(Ostatnia zmiana: 2011-01-04, 13:32)
Nie rozumiem. Mógłbyś wyjaśnić?
P.S. Skopiowałem ten plik world.zen i dałem go jako world2.zen. Zapisałem w gothicgame.ini że ma otwierać world2.zen. Rzeczywiście, otworzyło się ładnie, nawet mój waypoint jest. Pojawił się jednak "mały problem". Nie ma żadnego npc, żadnego potwora, nie można wykonać żadnej interakcji z niczym.

EDIT: Otworzyłem obydwa pliki ZEN spacerem. World.ZEN nie posiada waypointa, który stworzyłem, natomiast World2.zen go posiada. To strasznie dziwne, bo przecież world2.zen to kopia world.zen! Więc powinna być taka sama.

EDIT2: Sprawa rozwiązana. Jurigag wyjaśnił mi o co biega. Żeby odwiedzający, którzy mają taki sam problem wiedzieli co zrobić, to piszę: w folderze gothic/data jest plik worlds.vdf. Należy zmienić jego nazwę na "worlds.vdf.disabled" (bez cudzysłowu oczywiście). Potem swój nowy world.zen dać do _work/data/worlds (musi być nazwany world.zen). I działa :)

Można temat zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry