Siema.Mam taki problem(nie mogłem znaleźć odpowiedniego tematu),że przerobiłem teksturę Szaty Sędziego w gimpie,zapisałem ją w folderze Textures\armor w formacie .tga i nadpisałem w Gomanie.Jak uruchamiam grę i wpiszę kod na zbroję(wcześniej zrobiłem[skopiowałem])skrypt pancerza i nie ma zmian.Dalej jest żółta...Tutaj skrypty+zmienione w pliku .asc części.
Najpierw skrypt pancerza:
// ****************************************
INSTANCE LAW_ARMOR (C_Item)
{
name = "Szata Sędziego";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_BLUNT] = 100;
protection [PROT_POINT] = 75;
protection [PROT_FIRE] = 50;
protection [PROT_MAGIC] = 25;
value = 1140;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "dmbm.3ds";
visual_change = "Hum_LAW_ARMOR.asc";
visual_skin = 1;
material = MAT_LEATHER;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 20;
description = "Szata Sędziego";
TEXT[0] = NAME_STR_needed; COUNT[0] = cond_value[2];
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Nazwa pliku .tga
Hum_Law_Armor_V0.tga
Skrypt w pliku .asc(do momentu zmiany):
*COMMENT " [Zengine ASC Exporter v1.06] AsciiExport Version 1,06 - Sat Sep 23 14:14:07 2000"
*SCENE {
*SCENE_FILENAME "Hum_Law_Armor.max"
*SCENE_FIRSTFRAME 0
*SCENE_LASTFRAME 100
*SCENE_FRAMESPEED 25
*SCENE_TICKSPERFRAME 192
*SCENE_BACKGROUND_STATIC 0.000000 0.000000 0.000000
*SCENE_AMBIENT_STATIC 0.784314 0.784314 0.784314
}
*MATERIAL_LIST {
*MATERIAL_COUNT 3
*MATERIAL 0 {
*MATERIAL_NAME "Nacked_V01_C01"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_AMBIENT 0.100000 0.100000 0.100000
*MATERIAL_DIFFUSE 0.500000 0.500000 0.500000
*MATERIAL_SPECULAR 0.900000 0.900000 0.900000
*MATERIAL_SHINE 0.250000
*MATERIAL_SHINESTRENGTH 0.050000
*MATERIAL_TRANSPARENCY 0.000000
*MATERIAL_WIRESIZE 1.000000
*MATERIAL_SHADING Blinn
*MATERIAL_XP_FALLOFF 0.000000
*MATERIAL_SELFILLUM 0.000000
*MATERIAL_FALLOFF In
*MATERIAL_XP_TYPE Filter
}
*MATERIAL 1 {
*MATERIAL_NAME "Naked;NECK"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_AMBIENT 0.291500 0.064052 0.064052
*MATERIAL_DIFFUSE 0.419608 0.294118 0.192157
*MATERIAL_SPECULAR 0.900000 0.900000 0.900000
*MATERIAL_SHINE 0.000000
*MATERIAL_SHINESTRENGTH 0.000000
*MATERIAL_TRANSPARENCY 0.000000
*MATERIAL_WIRESIZE 1.000000
*MATERIAL_SHADING Blinn
*MATERIAL_XP_FALLOFF 0.000000
*MATERIAL_SELFILLUM 0.000000
*MATERIAL_FALLOFF In
*MATERIAL_XP_TYPE Filter
*MAP_DIFFUSE {
*MAP_NAME "Neck"
*MAP_CLASS "Bitmap"
*MAP_SUBNO 1
*MAP_AMOUNT 1.000000
*BITMAP "Hum_Law_Armor_V0.tga"
Tak wygląda w Gomanie:
PrzerobionaWiem,że pewnie to wina tego,że te tekstury biorę z Textures.vdf z folderu Gothic I,ale czy jest jakiś sposób,by mieć tą teksturę w grze?Bo w plikach vdf mam dopisane .disabled,czyli nie można otworzyć pliku Textures z folderu Gothic II Noc Kruka.Proszę o odpowiedź.
Edit:Wyeksportowałem plik .tex do _compiled i plik .tga do NPCs\Armor jakby co.