[G2:NK]Pytanie związane z przerabianiem świata. 1500 2

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 30.12.2010 roku

Wyświetleń 1500

Odpowiedzi 2

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No więc mam takie pewne pytanie.Bardzo mi się podoba mod TheWinter(zamienia tekstury na śnieżne)i ogólnie fajnie się gra z takimi teksturami.A co do pytania,to jak zrobić paczkę z modem,żeby był ten świat w niej,a w nim moja skrzynia?
Chodzi mi o to,że:
1)Wyciągnąłem plik NewWorld.zen z modu TheWinter
2)Przerobiłem go,dodając do niego swoją skrzynię
3)Zapisałem świat na pulpicie.
No i teraz moje pytanie główne-co zrobić,by mieć w swoim modzie ten świat?I jak to zrobić,by uruchomić mój mod(ze zmienionym światem)wraz z modem TheWinter?(no chyba,że usunę z linijki
VDF=WINTER_NWTEXTURES.mod  Winter_OWTextures.mod  WINTER_NWWORLD.modWINTER_NWWORLD.mod i zamiast niego wstawię NAZWAMOJEGOMODA.mod.
Proszę o odpowiedzi.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
O ile dobrze wiem to:
WINTER_NWTEXTURES.mod -Tekstury śniegu na Khorinis
Winter_OWTextures.mod -Tekstury z Górniczej Doliny (mod zmienia też tam tekstury)
WINTER_NWWORLD.mod - Zen Khorinis (zmieniono tyle że wodę pozamrażali i światła jest mniej

Jeśli edytowałeś zen to zamiast WINTER_NWWORLD.mod daj np. MÓJ_NOWY_ZEN_MOD.mod
Ale jeśli chodzi ci oto żeby w twoich modach był śnieg to po prostu dorzuć tekstury z WINTER_NWTEXTURES.mod do paczki, lub zmien zakończenie z .mod na .vdf i wpakuj do folderu data.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Cytat: PrzemoRi link=topic=12640.msg126902#msg126902#msg126902#msg126902 date=1293745658
O ile dobrze wiem to:
WINTER_NWTEXTURES.mod -Tekstury śniegu na Khorinis
Winter_OWTextures.mod -Tekstury z Górniczej Doliny (mod zmienia też tam tekstury)
WINTER_NWWORLD.mod - Zen Khorinis (zmieniono tyle że wodę pozamrażali i światła jest mniej

Jeśli edytowałeś zen to zamiast WINTER_NWWORLD.mod daj np. MÓJ_NOWY_ZEN_MOD.mod
Ale jeśli chodzi ci oto żeby w twoich modach był śnieg to po prostu dorzuć tekstury z WINTER_NWTEXTURES.mod do paczki, lub zmien zakończenie z .mod na .vdf i wpakuj do folderu data.
No tak.Tylko,że mam taki problem,że po wypakowaniu świata z NWWORLD.mod(winter)nie mogę go przerobić,bo widzę same czyste niebo i pisze coś o compile(trzeba wybrać outdoor,indoor itp).I właśnie się zastanawiam,czy nie pomogłoby takie rozwiązanie:
1)Edytuję świat NewWorld.zen z normalnego Gothica(czyli Khorinis bez śniegu,że tak to nazwę)
2)Zapisuję świat na pulpicie
3)Później nadpisuję pliki
4)Tworzę paczkę z modem(wrzucam do niej pliki Gothic.dat,ou.bin i NewWorld.zen[przerobiony])
5)Dodaję do pliku Winter.ini w linijce vdf nazwę swojego moda,czyli np:
VDF=WINTER_NWTEXTURES.mod  Winter_OWTextures.mod  WINTER_NWWORLD.mod  MojMod.modCzy to rozwiązanie by zadziało w taki sposób,że miałbym skrzynię w świecie z zimą,czy jestem skazany na zwykłego gothica?
Edit:Odświeżam temat.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry