Wiedźmin - czyli co można zrobić bez D'jinni'ego 9619 0

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 23.03.2008 roku

Wyświetleń 9619

Odpowiedzi 0

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wypakowywanie plików z gry:
1. Ściągamy ze strony http://iamtk102.googlepages.com/ program BIFRip v0.0.5.
2. Otwieramy BIFRip v0.0.5 i wybieramy plik main.key z C:\Program Files\Wiedźmin\Data\main.key (gdzie C oznacza partycję, na której zainstalowany jest Wiedźmin), tak jak na screenie:

3. Klikamy na 'Extract BIF contents into subfolders' i zaczyna się wypakowywania zasobów gry. Cierpliwie czekamy
Uwaga!!! Wypakowane pliki zajmują ok. 6,5 GB! Wcześniej sprawdź, czy masz wystarczającą ilość miejsca.
4. Jeśli nie chcemy wypakowywać wszystkich zasobów, ściągamy ze strony: http://csimbi.googlepages.com/unbif program UnBIF.
5. Podczas uruchomienia programu przy 'Key director' klikamy na przycisk 'Select...' i wybieramy np. main.key z głównego folderu gry.
6. Po lewej stronie zaznaczamy main.key, następnie klikamy na 'Read', a po prawej stronie zaznaczamy interesujące nas pliki.

7. Klikamy na 'Extract', a następnie wskazujemy folder, gdzie mają pliki zostać wypakowane.

Większość plików na pewno nie da się zwykłymi programami otworzyć.
Teraz podam, jak otworzyć pliki .dds.
Pliki .dds.
1. Ściągamy program IrfanView
2. Ściągamy plugin z tej samej strony.
3. Otwieramy interesujący nas plik.

Pliki .tlk.
1. Ściągamy program TlkEditR13b.zip ze strony: http://nwvault.ign.com/View.php?view=other.Detail&id=669
2. Otwieramy go, naciskamy 'File', 'Open' i wybieramy folder .tlk (jeśli wypakowałeś pliki pierwszą metodą to powinno być w C:\Program Files\Wiedźmin\Data\tlk), a w nim plik dialog_5.tlk.


Pliki .2da - otwieramy podobnie jak pliki .tlk. (Patrz wyżej)

Na razie to tyle na ten temat


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry