Sory że zawracam wam głowę ale animek i wszystkiego co z tym związane to się uczę a teraz do konkretów zrobiłem nową animkę wszystko ładnie jak robię kodem play ani to działa normalnie ale w rutynie nie czemu oto skrypt
func void ZS_Stand_Guarding_g3()
{
Perception_Set_Normal();
B_ResetAll (self);
AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);
if (Npc_GetDistToWP (self,self.wp) > TA_DIST_SELFWP_MAX)
{
AI_GotoWP (self, self.wp);
AI_AlignToWP (self);
};
AI_EquipBestMeleeWeapon (self);
self.aivar[AIV_TAPOSITION] = NOTINPOS;
};
func int ZS_Stand_Guarding_g3_loop()
{ if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == NOTINPOS)
{
if (!Npc_HasEquippedMeleeWeapon (self))
{
CreateInvItems (self, ItMw_1h_Bau_Mace, 1);
AI_EquipBestMeleeWeapon (self);
};
AI_ReadyMeleeWeapon (self);
self.aivar[AIV_TAPOSITION] = ISINPOS;
};
AI_PlayAni (self,"g3_stra_stand");
AI_GotoWP (self, self.wp);
AI_AlignToWP (self);
//*******************************************************
// Hier dann die Random Anis
//*******************************************************
if ((Npc_GetStateTime(self) > 5)
&& (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == ISINPOS))
{
var int random; random = Hlp_Random(10);
if (random == 0)
{
AI_PlayAni (self,"g3_stra_01");
};
Npc_SetStateTime (self, 0);
};
return LOOP_CONTINUE;
};
func void ZS_Stand_Guarding_g3_end()
{
AI_PlayAni (self,"T_HGUARD_2_STAND");
AI_RemoveWeapon (self);
};
[mod=Aztek]Dodałem znacznik [ code ], zawsze staraj się go używać wklejając jakiś skrypt[/mod]