Kompilowanie nowego świata 2050 1

O temacie

Autor Marvin

Zaczęty 18.12.2010 roku

Wyświetleń 2050

Odpowiedzi 1

Marvin

Marvin

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy

Marvin

Kompilowanie nowego świata
2010-12-18, 20:44(Ostatnia zmiana: 2010-12-18, 20:45)
Witam! Ostatnio zrobiłem sobie w Maxie nowy świat, zeskalowałem, wyeksportowałem Kerrax'em do *.3DS. Powstały plik przeniosłem do G2/_Work\data\Meshes\Level\NewWorld i otworzyłem Spacerem. Załadowałem i dałem na Compile World... Mesh kompiluje się już od chyba 45 minut i bez efektu. Ile jeszcze mam czekać!? A potem jeszcze pewnie drugie tyle przy kompilacji światła... Pomóżcie proszę!

PS: Być może przekroczyłem maksymalną dozwoloną ilość poly :/
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
wrzuć ten plik 3ds do _work/data/Worlds i otwórz w spacerze oraz skompiluj, powinno się udać i powinien w spacerze pojawić się świat


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry