Ciekawe zadania 4150 4

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 18.12.2010 roku

Wyświetleń 4150

Odpowiedzi 4

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Ma ktoś pomysły na jakiejś ciekawe zadania? Nie chodzi mi o zadania typu 'przynieś, zabij, znajdź, pobij kogoś' tylko jakiejś takie... ciekawe! Chodzi mi o przykłady nie o takie zadania jakie przed chwilą wymieniałem...To ma ktoś pomysł?
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

bartoffel

bartoffel

Użytkownicy
posty14
Propsy56
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jak chcesz żeby zadania były ciekawe to po prostu daj w nich większy wybór graczowi, takie niby proste zadania typu przynieś zabij mogą okazać się ciekawsze jak gracz byłby w nich zbyt pewny siebie i by go na koniec spotkała nieoczekiwana niespodzianka, od razu by wiedział, że lepiej następnym razem byłoby dla niego gdyby bardziej uważał. A nie jak jest w większości modach, że wystarczy cały czas wciskać enter, a o zadaniu przeczytać można w dzienniku... Moim zdaniem takie zadania by były ciekawe... Sam mam zamiar tylko takie w moim modzie zrobić, a powiedziałem Ci o tym dlatego, że napisałeś "zadania" a nie qesty :)

Nawet takie zadania mogą okazać się ciekawe... pamiętaj dużo wyboru graczowi
 

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
Tak jak pan powyżej, konkretów nie podam :)


Zadania muszą być w jakimś sensie ciekawe, które zachęcą gracza do wykonywania ich, lub do zabicia zlecającego :}>
Przykład, taki sobie:
Bohater spotyka w karczmie na oko pijanego człowieka. Zleca nam zadanie, abyśmy [...] Obiecuje dużą nagrodę. Po skończonej robocie wracamy, a on mówi, że wszystko przepił. Mówi, że potrzeba mu jeszcze [...] W tym przykładzie nie chodzi mi o (debilną i tak) treść, jednak o wynagrodzenie. Gdybym miał tak w tym zadaniu przemierzyć pół Khorinis, aby dowiedzieć się, że panowi zlecającemu zabrakło *piiip* pieniędzy... Ponosi mnie :] Chętnie przedeformował bym mu twarz!

Zadania powinny być oryginalne, bez znanych treści (np. zmienionych zadań z or. Gothica). Ponadto powinno być dużo wyjść!
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mozna tez dac pare mozliwosci takich zadan typu zabij kogos, np
zabijamy normalnie
namawiamy tego kogo mamy zabic aby zniknal, zaleznie od poziomu i np sily postaci mamy wieksza szanse a jak sie nie uda rzuca sie na nas z wieksza sila
albo np ten kogo zabic zaplaci nam wiecej
itp mozliwosci jest multum
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Ciekawe zadania
#4 2010-12-18, 16:23(Ostatnia zmiana: 2010-12-18, 16:24)
Dzięki, chłopaki, pomogliście :)  Jurigag i Thinker dostają po propsie, a bartofel...zabrakło mi propsów na dzisiaj, jutro dam propsa, a jak nie - to się upomnij. I jeszcze jedno pytanie: Chodzi mi o zadania bardziej związane z farmą, ale nie zadania typu 'zbierz 4 marchewki', tylko jakiejś ciekawe farmerskie zadania...Mogę wam trochę opowiedzieć o fabule moda(robię aktualnie scenariusz drugiego rozdziału, dlatego jest to kawałek scenariusza drugiego rozdziału):

Cytuj
Seruk – Już jesteśmy!
Trewlan – Adanosie, jak mnie nogi bolą!
Seruk – Nie jęcz tylko chodź dalej.
= - Seruk prowadzi nas do Grovana.
@ - Koniec dialogu.

Gdy już dojdziemy to Grovan zagada nas:

!
Grovan – Ach więc to ty tak bardzo pomogłeś Serukowi!
Grovan – Wielkie ci za to dzięki!
Grovan – Możesz zostać na farmie, mamy tutaj dużo kłopotów, a Seruk mówił że jesteś silny, pomogłeś myśliwym zebrać jedzenie i zabiłeś czarnego wilka!
Grovan – Tak wiele ci zawdzięczamy!
Grovan – Zabij na początek polne bestie szwędające się niedaleko pól Opolosa.
Trewlan – A co będę z tego miał?
Grovan – Sam wybierzesz sobie nagrodę.
Grovan – Dam ci wszystkiego czego zapragniesz.
# - Zadanie „Żarłoczność” rozpoczęte.
# - Wpis do dziennika „Niedaleko pól Opolosa szwędają się polne bestie. Mam je zabić.”
@ - Koniec dialogu.

Wychodzimy z domu, najpierw zagaduje nas Sela.

!
Sela – Słyszałam twoją rozmowę z Grovanem!
Sela – Jesteś bohaterem!
Sela – Wyzwoliłeś jego las od czarnego wilka!
Trewlan – (zakochany) Eeeheeehe...
Sela – Jeszcze o tobie na pewno usłyszymy!
# - Zadanie „Miłość” rozpoczęte.
# - Wpis do dziennika „Eeeee...nie mogę za bardzo pisać...”
* - Zmiana rutyny Seli.
@ - Koniec dialogu.

Potem zagaduje nas Opolos:

!
Opolos – No nareszcie ktoś przyszedł żeby uratować moje pola!
Opolos – Chodź, zaprowadzę cię do moich pól i pokaże cię gdzie są bestie.
# - Wpis do zadania „Żarłoczność”, do dziennika „Opolos zaprowadzi mnie do polnych bestii.”
= - Opolos prowadzi nas do waypointu...
@ - Koniec dialogu.

Opolos prowadzi nas do jaskini polnych bestii.

!
Opolos – To tutaj.
Opolos – To Ja już może pójdę. Niebezpiecznie tutaj...
# - Wpis do zadania „Żarłoczność”, do dziennika „Opolos zaprowadził mnie do jaskini polnych bestii i szybko sobie poszedł...”
* - Zmiana rutyny Opolosa na pracowanie na farmie, spanie w łóżko, siedzenie na fotelu, odpoczywanie itp.
@ - Koniec dialogu.

Zabijamy bestie. Znajdujemy tam zmasakrowane ciało młodego farmera. Znajdujemy w nim...PIECZONE MIĘSO CZŁOWIEKA!! To nie były polne bestie...

I to jest bardzo malutki kawałek drugiego scenariusza, w grze może być dużo postaci, chodzi mi o ciekawe zadania z farmy...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry