Nowe tekstury 3049 2

O temacie

Autor Skorpion

Zaczęty 18.12.2010 roku

Wyświetleń 3049

Odpowiedzi 2

Skorpion

Skorpion

Użytkownicy
posty19
Propsy4
  • Użytkownicy

Skorpion

Nowe tekstury
2010-12-18, 09:36(Ostatnia zmiana: 2010-12-18, 10:37)
Więc przejdę od razu do rzeczy. Otóż chcę zobaczyć w Gothic 2 wykonane przeze mnie zbroje z nowymi teksturami, ale kiedy odpalam grę to jest moja zbroja z nową nazwą, z nowymi bonusami do obrony ale nie ma nowej tekstury! A przecież tam gdzie trzeba wpisać 1 przy VISUAL_SKIN aby czytało wersję V1 zrobiłem wszystko dobrze.
Więc się pytam jak to zrobić?
Jeżeli mam coś źle w skrypcie to proszę mnie poprawić:


INSTANCE ITAR_LURKER_ARMOR (C_Item)
{
   name                =   "Pancerz ze skóry topielca";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   40;
   protection [PROT_BLUNT] =    25;
   protection [PROT_POINT] =    30;
   protection [PROT_FIRE]    =    20;
   protection [PROT_MAGIC] =    10;

   value                =   1000;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_Leather_L.3ds";
   visual_change                  =   "Armor_Leather_L.asc";
   visual_skin                  =   1;
   material             =   MAT_LEATHER;

        description            =   name;
   
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection                    [PROT_EDGE];
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
 

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
a czego ty się spodziewasz jak dałeś asc normalnej zbroi i to pewnie bez zmienienia linijki z teksturą :/
musisz utworzyć nowy asc. jeżeli to ma być na modelu skórzanej zbroi to kopiujesz  Armor_Leather_L.asc  i w tym skopiowanym zmieniasz nazwe na LURKER_ARMOR potem to owtwierasz notatnikiem i szukasz linijki *BITMAP "Waldlaeufer.tga"   zmieniasz na   *BITMAP "LURKER_ARMOR.tga"
potem tą nową teksture zapisujesz przez gomana z nazwą LURKER_ARMOR na plik tex. do  _Work\data\Textures\_compiled
i  tga. do _Work\data\Textures\NPCs\Armor
na koniec prawidłowy skrypt :


INSTANCE ITAR_LURKER_ARMOR (C_Item)
{
name = "Pancerz ze skóry topielca";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 40;
protection [PROT_BLUNT] = 25;
protection [PROT_POINT] = 30;
protection [PROT_FIRE] = 20;
protection [PROT_MAGIC] = 10;

value = 1000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "ItAr_Leather_L.3ds";
visual_change = "LURKER_ARMOR.asc";
visual_skin = 1;
material = MAT_LEATHER;

description = name;

TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};


powinno działać :)
 



Skorpion

Skorpion

Użytkownicy
posty19
Propsy4
  • Użytkownicy
Dzięki masz proposa za fatygę  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry