Tworzenie nowych tekstur zbroi 8001 3

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 8001

Odpowiedzi 3

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Tworzenie nowych tekstur zbroi
2008-01-20, 22:43(Ostatnia zmiana: 2010-01-10, 12:30)
[quote author=orcwarrior link=topic=122.msg109#msg109 date=1200865405t Kit
-GoMan
-Program Graficzny obsługujący .jpg lub/i .tga

Tu znajdziesz wiekszość potrzebnych programów
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?go=downloads
_____
Tutorial przeznaczony do gry Gothic I -nie sprawdzone działanie z 2 czescia gry
_____
1.Zaczynamy od wyboru co chcemy zienić ja wybrałem Zbroje Strażnika (GRD_ARMOR_M) więc exportujemy za pomocą GoMana odpowiedni plik z Bazy Textures.vdf do formatu .tga bądz .jpg
2.Otwieramy wyexportowany plik Programem Graficznym edytujemy go tak aby wyglądał optymalnie do naszego gustu :P
3.Zapisujemy Plik Jako i tu UWAGA przypuscmy stara nazwa pliku HUM_GRDM_ARMOR_V0 musimy zapisać jako HUM_GRDM_ARMOR_V1Wynika z tego to ze musimy zamienić z V0 na V1(V-version/wersja)Można też oczywiscie dodać więcej tekstur np HUM_GRDM_ARMOR_V7
4.Otwieramy GoMana i otwieramy nim nowo zapisany plik czyli u mnie HUM_GRDM_ARMOR_V1.tga i expportujemy go do folderu #gł katalog Gothica/_Work/Data/Textures/_Compiled
opcje ustawiamy tak:

i exportujemy teksture(oczywiscie jezeli stworzyliscmy już teksture z V1 tworzymy teksture z V2 itd.
5.Teraz skrypty no więc odtwieramy plik armor.d w katalogu gothic\_work\data\Scripts\content\Items
I dodajemy skrypt:
(Wskazówki zapisałem w postaci komentarzy czyli wszytko co pisze po "//")
INSTANCE GR_ARMOR_M1<span style="color:green">//</span>Instance naszej nowej zbroi
{
name ="Zbroja posłanca"//nazwa naszej zbroji
mainflag =ITEM_KAT_ARMOR;//Kategoria przedmiotu-tu Zbroja
flags =0;
protection [PROT_EDGE] =55;//Obrona przed broniami(z ostrzem)
protection [PROT_BLUNT] =55;//Obrona przed broniami(młoty,maczugi)
protection [PROT_POINT] =40;//Obrona przed strzałai
protection [PROT_FIRE] =25;//Obrona przed ogniem
protection [PROT_MAGIC] =0;//Obrona przed magią

value =3000;//Wartość
wear =WEAR_TORSO;//Gdzie ją nosimy tu-na torsie
visual="grdm.3ds";//Jak wygląda zbroja jako przedmiot w ekwipunku
visual_change ="Hum_GRDM_ARMOR.asc";//Wygląd zbroi na npc
//Teraz najważniejsze
visual_skin=1;//Ja wpisałem 1 tu wpisujemy tą samą liczbe co przy
//zapisywaniu zbroi(punkt 4)Tak która stoi prz V w nazwie tekstury
material =MAT_LEATHER;//Materiał z którego wykonany jest przedmiot
description =name;
//TEXT[0] ="";
TEXT[1] =NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] =protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] =NAME_Prot_Point;
COUNT[2] =protection [PROT_POINT];
TEXT[3] =NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] =protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] =NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] =protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] =NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
6.Zapisujemy Armors.d Uruchamiamy grę z funkcją reprease scripts
7.Tworzymy nowy mod(GothicVDFS) i urachamiamy ponownie gre Gothic
___
Jakieś błędy prosze napisać
____
Prawa Autorskie

Uwaga treść tego posta nie może być kopiowana do celów własnych w całosci jak i w częsci ,jezeli chcesz uzyskać prawo do jej używania skontaktuj się z autorem[/quote]
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
Ale w g2 nk nie każda zbroja kończy się na _V0 i nie da się dopisać kolejnej tekstury do np zbroi paladyna, a z tymi co mają _V0 nie próbowałem, ale podejżewam że się da. Wie ktoś jak zrobić by się dało ze zbrojami nie kończącymi się na _V0??
 

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
Elo gościu ja wiem:

Zrobilem ja z lekkiej lowcy smokow a nazwe dalem taka
DRAGENHUNTER_LOW1-C.tex

do folderu .../Gothic2ZłotaEdycja/_Work/Data/Textures/Items

potem skrypt (visual skin:1) i po sprawie w grze pojawia sie z nowa tekstura nowa zbroja bez koncowki V0 lub V1

Jak pomoglem to propsuj!! :lol2:
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty337
Propsy37
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Może Ktoś pomóc przy 4 pkt? Nie bardzo rozumiem co mam tu zrobić? Mam umieścić HUM_GRDM_ARMOR_V1.tga w GoManie? Jak? A poźniej co(brak zdjęcią). Udało mi się tylko zrobić nowy pancerz, ale niestety podstawowa tekstura(v0) jest nadal ta sama.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry