Jak zrobić by NPC uczył nas czegoś? 3024 5

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 6.12.2010 roku

Wyświetleń 3024

Odpowiedzi 5

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Mam takie pytanie, jak w skryptach(w G2NK), w dialogu, zrobić tak żeby jakijś NPC nas uczył np. walki jednoręczną bronią? Proszę o szybką odp.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Cytat: Jastrzab link=topic=12199.msg122256#msg122256#msg122256#msg122256 date=1291652005
Jeśli chodzi ci o G1 to tu masz tutek:

http://themodders.org/index.php?/topic/6682-ginauka/

Napisałem w opisie i w nawiasie że G2NK!! G1 mnie nie obchodzi!
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Jeżeli tutek ci nie odpowiada, poszukaj w innych skryptach dialogów. Znajdziesz.
 
makin' bacon

Xaradas

Xaradas

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
func void (DialogNpc) Np. Dia_Harad_TeachSTR_1()

B_TeachAttributePoints (self, other, ATR_STRENGTH, 1, T_MED);

   Info_ClearChoices   (Dialog npc_TeachSTR);
   Info_AddChoice      (dialog npc _TeachSTR, DIALOG_BACK, DIA_Harad_TeachSTR_BACK);
   Info_AddChoice      (dialog npc_TeachSTR, B_BuildLearnString(PRINT_LearnSTR1         , B_GetLearnCostAttribute(other, ATR_STRENGTH))         ,(Npc_TeachSTR_1);
(To podam harada)   Info_AddChoice      (Dia_Harad_TeachSTR, B_BuildLearnString(PRINT_LearnSTR5         , B_GetLearnCostAttribute(other, ATR_STRENGTH)*5)      ,DIA_Harad_TeachSTR_5);
};
Powinno być coś takiego, w 6 linijce dałem przykład Charada. Skrypt na siłe.
Powinno działać. Mam nadzieje że pomogłem.
A jak co to przekopiuj skrypt Charada i pozmieiej jego nazwy na swojego Npca.
 

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Napisałem w opisie i w nawiasie że G2NK!! G1 mnie nie obchodzi!

Sorry mój błąd, ale ten skrypt z tutka jest podobny do tego do G2NK. Kolega wyżej też ci podpowiedział.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry