Dyskusja ogólna 153793 384

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 14.11.2010 roku

Wyświetleń 153793

Odpowiedzi 384

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak tam praca nad modem jakoś lezie czy jak krew z nosa?
 
LET'S ROCK!

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Jak tam praca nad modem jakoś lezie czy jak krew z nosa?
Powiem krótko:
GIŃ
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
dlaczego ma ginąć?
 
makin' bacon

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Dlaczego? Kur... Myślałem, że to rasa wymarła... kolejny napalony fan narzekający że wolno idzie i pytający "jak idzie praca"... jeżeli mod by wyginął, to by najpewniej schowano subforum... To jest najbardziej irytujący typ użytkownikaDlaczego? Kur... Myślałem, że to rasa wymarła... kolejny napalony fan narzekający że wolno idzie i pytający "jak idzie praca"... jeżeli mod by wyginął, to by najpewniej schowano subforum... To jest najbardziej irytujący typ użytkownika
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
nie spinaj się tak, ktoś prędzej czy później się znowu zapyta, a kto pyta nie błądzi ;d
 

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jak tam praca nad modem jakoś lezie czy jak krew z nosa?
Powiem krótko:
GIŃ
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
I tak cię nie spropsują.

Z tego co wiem to edek coś tam robi ale ma naukę czy tam długie włosy, glany i rozrusznik dziewczynę ;d
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak tam praca nad modem jakoś lezie czy jak krew z nosa?
Z tego co wiem, EdekSumo walczy zażarcie z wirusem, czy jest w stanie cokolwiek zrobić, nie wiem. Jednak jeśli tak to zapewne ten kucharzyna coś tam robi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Dlaczego? Kur... Myślałem, że to rasa wymarła... kolejny napalony fan narzekający że wolno idzie i pytający "jak idzie praca"... jeżeli mod by wyginął, to by najpewniej schowano subforum... To jest najbardziej irytujący typ użytkownika
wcale nie jest irytujący. chociaż mam bardzo mało znaczącą rolę w wkt, miło mi się zrobiło że ktoś o nas pamięta.
irytujący by był "jurz go robicie tak dlógo a premiery nie ma pewnie projekt ómar :///... KIEDY PREMIERA????????????//?"
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Faren, posty Luka się zwyczajnie pomija. Zupełnie jak moje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

xDominik

Dyskusja ogólna
#370 2013-05-08, 21:32(Ostatnia zmiana: 2013-05-08, 21:55)
Jak tam praca nad modem jakoś lezie czy jak krew z nosa?
Powiem krótko:
GIŃ

O co ci chodzi zadałem chyba normalne pytanie? Chyba nie jest trudno odpisać jak praca łatwo\trudno się robi nad czym się pracuje i co sprawia trudności itp. Nie bo od razu bulwersik.
Pozdro za uszanowanie odbiorcy przy takich odzywkach daleko nie zajedziesz (w życiu)...

PS: Nie poganiam... Nie pytam kiedy premiera... Nie narzekam że wolno...
Jak dla ciebie to pytanie jest ,,irytujące to okej...

PS 2: Idz się gdzieś odstresuj bo komp ci nie pomaga...
 
LET'S ROCK!

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Mam pytanie. Czy mod nadal jest dodatkiem do Nocy Kruka czy może już osobne? Jak dodatkiem to jest to głupie, bo znowu by trzeba było robić wszystko od początku.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W pierwszym poście masz napisane że jest to rozszerzona fabuła.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Tak wróciłem miałem deficyt internetów. Ale prace trwały w najbliższym czasie jak ogarnę co się działo jak mnie nie było dam jakieś screeny i jak zadziała mi fraps to nawet jakiś normalny trailer.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
If you need help with Fraps, you can count on me :ok:
 

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czas Zapłaty lada chwila wychodzi, Rzeczka sobie płynie, Dziedzictwo się szykuje, Dzieje Khorinis nadchodzą. A wyspa co ? Lądu jak na razie nie widać. Czyżby był jeszcze\w ogóle tworzony?
 
LET'S ROCK!

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Panie xDominiku, nie martw się, mgła się przerzedzi i Twoim oczom ukarze się piękna Wyspa Khorinis. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytat: xDominik
Czas Zapłaty lada chwila wychodzi, Rzeczka sobie płynie, Dziedzictwo się szykuje, Dzieje Khorinis nadchodzą. A wyspa co ? Lądu jak na razie nie widać. Czyżby był jeszcze\w ogóle tworzony?
O kurwa! Dziedzictwo wleciało na trzecią pozycję :lol2:

Edek, żyjesz? Pomocy koleżanko w czymś nie potrzebujesz?
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Skrypty, robiłem reinstal winda, i znów zabieram się do pracy może zrobię jakiś trailer tylko bym potrzebował kogoś kto zna się na machiminie(?) i zajął się obróbką trailera by wyglądał jakoś z klasą.
 

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Idzie mod czy stoi?
 
LET'S ROCK!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry