Dziwny Błąd w dialogu 3511 7

O temacie

Autor Mag Saturas

Zaczęty 12.11.2010 roku

Wyświetleń 3511

Odpowiedzi 7

Mag Saturas

Mag Saturas

Użytkownicy
posty104
Propsy3
  • Użytkownicy
INSTANCE DIA_ZOLTAN_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = GRD_573_ZOLTAN;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition;
        information     = DIA_ZOLTAN_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> Dialog1
//========================================

INSTANCE DIA_ZOLTAN_ (C_INFO)
{
   npc          = GRD_573_ZOLTAN;
   nr           = 0;
   condition    = DIA_ZOLTAN__Condition;
   information  = DIA_ZOLTAN__Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN__Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN__Info()
{
    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_, "Hej", DIA_ZOLTAN__weapon);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN__weapon()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN__weapon_15_01"); //Hej.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN__weapon_03_02"); //Hej.
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN__weapon_15_03"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN__weapon_15_04"); //Ja jestem Zoltan i jestem szanowanym strażnikiem tego obozu !  A ty?
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN__weapon_15_05"); //Ja jestem Gregory.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN__weapon_03_06"); //Gregory mam dla ciebie zadanie.
    AI_PlayAni (self, "T_SEAR1");
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN__weapon_03_07"); //Zanieś ten list do Silvestro. Reszte się dowiesz kiedy zaniesiesz ten list.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN__weapon_03_08"); //To co pomożesz mi ?

    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN__weapon);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN__weapon, "Nie", DIA_ZOLTAN__weapon_ni);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN__weapon, "Tak", DIA_ZOLTAN__weapon_ts);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN__weapon_ni()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN__ni_15_01"); //Nie nie wykonam tego zadania.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN__ni_03_02"); //To spadaj.
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN__weapon_ts()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN__ts_15_01"); //Tak zaniosę ten list.
W tym dialogu jest jakiś błąd którego nie widzę . I czy ja ten dialog dobrze wklejam \_Work\Data\Scripts\Content\Story\MISSIONS
 
Wchodźcie i rejestrujcie się Nie żałuj proposa xD

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Bucik

Dziwny Błąd w dialogu
#1 2010-11-12, 18:38(Ostatnia zmiana: 2010-11-12, 18:39)
No jest sporo dziwnych błędów.

INSTANCE DIA_ZOLTAN_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = GRD_573_ZOLTAN;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition;
        information     = DIA_ZOLTAN_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> Dialog1
//========================================

INSTANCE DIA_ZOLTAN_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_573_ZOLTAN;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "-->Dlaczego tu nic nie wpisałeś?<--";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info()
{
    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1, "Hej", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_01"); //Hej.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_02"); //Hej.
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_03"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_04"); //Ja jestem Zoltan i jestem szanowanym strażnikiem tego obozu !  A ty?
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_05"); //Ja jestem Gregory.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_06"); //Gregory mam dla ciebie zadanie.
    AI_PlayAni (self, "T_SEAR1");
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_07"); //Zanieś ten list do Silvestro. Reszte się dowiesz kiedy zaniesiesz ten list.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_08"); //To co pomożesz mi ?

    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Nie", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni);

    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Tak", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_15_01"); //Nie nie wykonam tego zadania.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_03_02"); //To spadaj.
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ts_15_01"); //Tak zaniosę ten list.
};
 

Mag Saturas

Mag Saturas

Użytkownicy
posty104
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytat: Bucik link=topic=11921.msg118593#msg118593#msg118593#msg118593 date=1289583532
No jest sporo dziwnych błędów.

INSTANCE DIA_ZOLTAN_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = GRD_573_ZOLTAN;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition;
        information     = DIA_ZOLTAN_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> Dialog1
//========================================

INSTANCE DIA_ZOLTAN_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_573_ZOLTAN;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "-->Dlaczego tu nic nie wpisałeś?<--";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info()
{
    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1, "Hej", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_01"); //Hej.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_02"); //Hej.
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_03"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_04"); //Ja jestem Zoltan i jestem szanowanym strażnikiem tego obozu !  A ty?
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_05"); //Ja jestem Gregory.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_06"); //Gregory mam dla ciebie zadanie.
    AI_PlayAni (self, "T_SEAR1");
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_07"); //Zanieś ten list do Silvestro. Reszte się dowiesz kiedy zaniesiesz ten list.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_08"); //To co pomożesz mi ?

    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Nie", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni);

    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Tak", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_15_01"); //Nie nie wykonam tego zadania.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_03_02"); //To spadaj.
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ts_15_01"); //Tak zaniosę ten list.
};
Co  do tych błędów to nie tylko easy dialog maker v 3.2
 
Wchodźcie i rejestrujcie się Nie żałuj proposa xD

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie rozumiem? Musiałeś czegoś nie wypełnić że ci się taki skrypt wygenerował w EDM 3.2v

Co do mojego kodu poprawionego - działa?
 

Mag Saturas

Mag Saturas

Użytkownicy
posty104
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytat: Bucik link=topic=11921.msg118599#msg118599#msg118599#msg118599 date=1289584095
Nie rozumiem? Musiałeś czegoś nie wypełnić że ci się taki skrypt wygenerował w EDM 3.2v

Co do mojego kodu poprawionego - działa?
Nie ;(
 
Wchodźcie i rejestrujcie się Nie żałuj proposa xD

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Bucik

Dziwny Błąd w dialogu
#5 2010-11-12, 22:54(Ostatnia zmiana: 2010-11-12, 22:58)
INSTANCE DIA_ZOLTAN_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = GRD_573_ZOLTAN;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition;
        information     = DIA_ZOLTAN_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> Dialog1
//========================================

INSTANCE DIA_ZOLTAN_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_573_ZOLTAN;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "-->Dlaczego tu nic nie wpisałeś?<--";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info()
{
    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1, "Hej", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_01"); //Hej.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_02"); //Hej.
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_03"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_04"); //Ja jestem Zoltan i jestem szanowanym strażnikiem tego obozu !  A ty?
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_05"); //Ja jestem Gregory.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_06"); //Gregory mam dla ciebie zadanie.
    AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_07"); //Zanieś ten list do Silvestro. Reszte się dowiesz kiedy zaniesiesz ten list.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_08"); //To co pomożesz mi ?

    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Nie", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni);

    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Tak", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_15_01"); //Nie nie wykonam tego zadania.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_03_02"); //To spadaj.
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ts_15_01"); //Tak zaniosę ten list.
};

Więcej błędów nie widze
 

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
INSTANCE DIA_ZOLTAN_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = GRD_573_ZOLTAN;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition;
        information     = DIA_ZOLTAN_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> Dialog1
//========================================

INSTANCE DIA_ZOLTAN_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_573_ZOLTAN;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Hej.";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info()
{
    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1, "Hej", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_01"); //Hej.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_02"); //Hej.
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_03"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_04"); //Ja jestem Zoltan i jestem szanowanym strażnikiem tego obozu !  A ty?
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_05"); //Ja jestem Gregory.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_06"); //Gregory, mam dla ciebie zadanie.
    AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_07"); //Zanieś ten list do Silvestro. Reszte się dowiesz kiedy zaniesiesz ten list.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_08"); //To co pomożesz mi ?

    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Nie", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni);

    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Tak", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_15_01"); //Nie nie wykonam tego zadania.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_03_02"); //To spadaj.
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ts_15_01"); //Tak zaniosę ten list.
};

I to już jest gotowiec skryptu Bucika (ten skrypt, który podał Bucik, tyle, że poprawiony, żeby nic nie było trzeba zmieniać.) i pamiętaj, że po pierwszym słowie w zdaniu (np. Nie, Gregory) ZAZWYCZAJ stawiamy przecinek.:)  Dzięki temu możesz parę błędów wywalić z dialogu.

No więc podziękowania dla Bucika ^.^
Ja tego błędu muszę przyznać, że nie zauważyłem.
 

Mag Saturas

Mag Saturas

Użytkownicy
posty104
Propsy3
  • Użytkownicy

Mag Saturas

Dziwny Błąd w dialogu
#7 2010-11-13, 14:43(Ostatnia zmiana: 2010-11-13, 19:50)
Cytat: Mooriss link=topic=11921.msg118706#msg118706#msg118706#msg118706 date=1289649011
INSTANCE DIA_ZOLTAN_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = GRD_573_ZOLTAN;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition;
        information     = DIA_ZOLTAN_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> Dialog1
//========================================

INSTANCE DIA_ZOLTAN_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_573_ZOLTAN;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Hej.";
};

FUNC INT DIA_ZOLTAN_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_Info()
{
    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1, "Hej", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_01"); //Hej.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_02"); //Hej.
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_03"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_04"); //Ja jestem Zoltan i jestem szanowanym strażnikiem tego obozu !  A ty?
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_15_05"); //Ja jestem Gregory.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_06"); //Gregory, mam dla ciebie zadanie.
    AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_07"); //Zanieś ten list do Silvestro. Reszte się dowiesz kiedy zaniesiesz ten list.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_03_08"); //To co pomożesz mi ?

    Info_ClearChoices           (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon);
    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Nie", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni);

    Info_AddChoice              (DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon, "Tak", DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts);
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ni()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_15_01"); //Nie nie wykonam tego zadania.
    AI_Output (self, other ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ni_03_02"); //To spadaj.
};

FUNC VOID DIA_ZOLTAN_HELLO1_weapon_ts()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_ZOLTAN_HELLO1_ts_15_01"); //Tak zaniosę ten list.
};

I to już jest gotowiec skryptu Bucika (ten skrypt, który podał Bucik, tyle, że poprawiony, żeby nic nie było trzeba zmieniać.) i pamiętaj, że po pierwszym słowie w zdaniu (np. Nie, Gregory) ZAZWYCZAJ stawiamy przecinek.:)  Dzięki temu możesz parę błędów wywalić z dialogu.

No więc podziękowania dla Bucika ^.^
Ja tego błędu muszę przyznać, że nie zauważyłem.
No właśnie jest błąd w linijce 72 i kolejny błąd którego nie widze ja już nie wiem dialogi nie są chyba dla mnie
 
Wchodźcie i rejestrujcie się Nie żałuj proposa xD


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry