Kusze i łuki 3655 5

O temacie

Autor maltese

Zaczęty 5.11.2010 roku

Wyświetleń 3655

Odpowiedzi 5

maltese

maltese

Użytkownicy
posty22
Propsy9
  • Użytkownicy
Zrobiłem taki pizdolet do gothica:




...Teraz chciałbym podmienić jego model pod model łuku/kuszy, i tu pojawia się problem, mianowicie-w skryptach modele łuków i kuszy mają format .mms! Może mi ktoś wyjaśnić co to za badziewie?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie wiem co to może być, ale powiem ci tylko, że ta broń za wysoko jest ;d  Nie znam się tam na modelowaniu za dobrze (lekko tylko :D ), ale chyba da się tam w wingsie czy w animacjach ustalic jak wysoko model jest.
 

Lord Miguel

Lord Miguel

Użytkownicy
posty71
Propsy7
  • Użytkownicy
Plika mms nie odtworzysz wingsem bo to cos jak animacja wiec czhyba jedynie w 3d maxie.
 

maltese

maltese

Użytkownicy
posty22
Propsy9
  • Użytkownicy

maltese

Kusze i łuki
#3 2010-11-05, 19:32(Ostatnia zmiana: 2010-11-05, 19:37)
Dla próby wpisałem w skryptach mój .3ds zamiast oryginalnego .mms, i o dziwo działa!






Dla osób o mocniejszych nerwach animacja, która nigdy nie ładuje się do końca:


Klik


A dla osób o jeszcze mocniejszych nerwach film! Oglądasz na własną odpowiedzialność:


[media]
https://www.youtube.com/watch?v=LX87tYCc1w4
[/media]
 

Petitek

Petitek

Użytkownicy
posty52
Propsy3
  • Użytkownicy
zwaliste! dasz model 3ds tego pistoletu?  :)  ?
 

Lord Miguel

Lord Miguel

Użytkownicy
posty71
Propsy7
  • Użytkownicy

Lord Miguel

Kusze i łuki
#5 2010-12-31, 12:59(Ostatnia zmiana: 2010-12-31, 13:08)
no no czeba wyprubować zaraz lece robić bazooke :D
[mod=Wowoz]Temat od dawna jest martwy, nie widze powodu, żeby go odświeżać. Twój post również nie wnosi nic nowego, dlatego daję ci warna za spam[/mod]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry