Kolejny tutorial jest o wstawianiu obiektów. Tutorial jest prosty i zapozna was z jedną ciekawych funkcji - properties. Tak więc zaczynamy:
1. Najpierw otwieramy edytor i mape(Jeżeli nie tworzyłeś jeszcze mapy to odsyłam do tutoriala " Podstawowe funkcje ").
2. Wybieramy poczciwą funkcje drugą z palety objects( Jeśli nie znacie funckji to zapoznajcie się z tutorialem, o którym wspominałem wyżej).
3. Pojawi się opcja z wyborem objektów. Wybieramy jakiś domek z zakładki " Houses ". Ja wybrałem z zakładki " Russian " radar.
http://i27.tinypic.com/121dbvr.jpg4. Ustawiamy budynek, jeśli chcecie go obrócić przytrzymajcie CTRL + LPM i ruszajcie myszką.
5. Jeśli ustawiony budynek się spodobał naciskamy lewy przycisk myszy. Super! Właśnie wstawiliście pierwszy objekt ;) . Odznaczamy domek wybierając z palety object funkcje pierwszą i naciskamy na ziemie.
http://i25.tinypic.com/v8lsa0.jpgProperties - jedna z ciekawszych funkcji
Properties to stan zniszczeń budynków, pojazdów etc. i działanie cieni. Uwaga! Funkcja nie działa na drzewach i innych rzeczach naturalnych.
1. Wybieramy funckje nr. 1 z palety objects i naciskamy na nasz postawiony budynek.
2. Pojawi się okienko, które jest pokazane na obrazku.
Wyjaśnienie:
Cast Shadows - To po prostu cienie, nie trzeba tu nic zmieniać.
Hurt state on-start up - Stan budynku, jeśli przesuniemy suwak na sam koniec, to budynek będzie ruiną.
3. Ustawiamy suwak jak chcemy i gotowe. Mamy zniszczony budynek.
http://i31.tinypic.com/10eopll.jpgMam nadzieje, że kolejny tutorial nauczył was czegoś. Życze powodzenia przy zniszczeniach i wstawianiach obiektów
Autor: Kereth