Błąd w skrypcie dialogów postaci xD 2087 5

O temacie

Autor Beezimienny

Zaczęty 1.10.2010 roku

Wyświetleń 2087

Odpowiedzi 5

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy
Mam problem . Otóż w jednym z dialogów w linijce o takiej:
Spoiler
       B_UseItem (self, ItMw_2H_Sword_Light_01);

Zalicza mi to jako błąd wie ktoś może czemu ?
 
Nie klikaj tu!





CLICK

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pokaż skrypt (kontekst) i błąd.
 

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy
Cytat: Lusia link=topic=11552.msg113427#msg113427#msg113427#msg113427 date=1285950549
Pokaż skrypt (kontekst) i błąd.

FUNC VOID DIA_Nullo_HELLO5_Info()
{
   AI_Output (other, self ,"DIA_Nullo_HELLO5_15_01"); //Mam Miecz !
   AI_Output (self, other ,"DIA_Nullo_HELLO5_03_02"); //To dobrze, dzięki.
   B_GiveInvItems (other, self, ItMw_2H_Sword_Light_01, 1);
   B_UseItem (self, ItMw_2H_Sword_Light_01);
   AI_Output (self, other ,"DIA_Nullo_HELLO5_03_03"); //Masz tu nagrode. Znalazłem tą szatę jak budowaliśmy ten obóz.


B_USEITEMS (Line 210)

coś takiego
 
Nie klikaj tu!





CLICK

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Użyłeś złej funkcji

G1 -> AI_useitem
G2 -> B_UseItem
 

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Widać że użył DialogMakera,
on ma właśnie takie błędy.
 
Nie mam polskich znakow

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki Lusia  :)  Pomogło, już nie mam błędów.

Temat do zamknięcia
 
Nie klikaj tu!





CLICK


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry