Jeden model, dwie tekstury 1523 2

O temacie

Autor Mooriss

Zaczęty 26.09.2010 roku

Wyświetleń 1523

Odpowiedzi 2

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
Witam.
Chcę zrobić pancerz "Mrocznego Paladyna". Mam pliki .asc, .3ds i .tga.. Ale w skrypcie zbroi jest tylko miejsce na .asc i .3ds, a na .tga już nie ma, czyli kiedy dodam PAL_ARMOR_H.asc i ITAR_PAL_H.3ds to chyba nadal będzie zwykła zbroja paladyna tyle, że z inną nazwą tak? ;/
Co zrobić? Proszę o pomoc.
 

Kamolgood

Kamolgood

Użytkownicy
posty37
Propsy2
  • Użytkownicy
Otwórz .asc tam  przed .tga wstaw nazwe swojego pliku tga. i  do skryptu dodaj to co napisałeś,
tylko radził bym ci zmienić nazwę pliku .asc
 
Konfrontacja Sztuk Walki - KSW 15 Revange .



O kurde FIFA 11 na play station 2  

               









  ,,Najlepsi z najlepszych tu KSW ''



89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
Nom :D  Ja skopiowałem tylko na pulpit .asc, które mnie interesuje, zmieniłem nazwę i było dobrze :D
Chyba o to Ci chodziło, dlatego dam + ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry