teleport po dialogu 3104 7

O temacie

Autor Rubin

Zaczęty 24.09.2010 roku

Wyświetleń 3104

Odpowiedzi 7

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
tak jak w temacie czy dałoby się zrobić coś takiego że po pewnym dialogu

npc teleportuje się do innego zena?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
w dialogu używasz funkcji AI_Teleport czy jakoś tak teleportuje cie do WP a żeby do innego świata to zrób przejście w ZEN do tego świata za mapą a WP daj wyżej i jak się prze teleportuje spadnie w przejście ;)

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
spróbuję  :D  

a możesz napisać mi przykładowy dialog z tą funkcją teleportu?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

teleport po dialogu
#3 2010-09-25, 12:26(Ostatnia zmiana: 2010-09-25, 12:29)
Cytuj
instance  ha_ha_ha (C_INFO)
{
   npc            = instance npc;
   condition      = ha_ha_ha_Condition;
   information      = ha_ha_ha_Info;
   important      = 1;
   permanent      = 0;
};

FUNC int  ha_ha_ha_Condition()
{   

      return TRUE;
      
};
FUNC void  ha_ha_ha_Info()
{

   AI_Output         (self, other,"ha_ha_ha_Info_06_00"); //spieprzaj xD
   AI_StopProcessInfos   (self);
AI_Teleport (hero, "WP");
};

dane kursywą musisz uzupełnić ;)

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
dzięki zobaczę czy zadziała
 

Pajki
  • Gość
Działa to w Gothicu 1  :blink:
 

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy

Ziomalek

teleport po dialogu
#6 2010-09-26, 20:40(Ostatnia zmiana: 2010-09-26, 20:41)
Czyli wtedy TY przeniesiesz się do waypointu. Zważ, że Rubin napisał NPC(non-player character, czyli postać nie sterowana przez gracza). Jeżeli chcesz aby twój rozmówca się przeniósł, zamiast hero daj self, a jeśli jakiś konkretny NPC daj wtedy jego INSTANCE. I jeśli robisz to na jakimś innym npcu, pamiętaj że jeśli chcesz by on tam został musisz zmienić mu rutynę. Inaczej wróci do swojego waypointu.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Ziomalek link=topic=11498.msg113110#msg113110#msg113110#msg113110 date=1285526402
Czyli wtedy TY przeniesiesz się do waypointu. Zważ, że Rubin napisał NPC(non-player character, czyli postać nie sterowana przez gracza). Jeżeli chcesz aby twój rozmówca się przeniósł, zamiast hero daj self, a jeśli jakiś konkretny NPC daj wtedy jego INSTANCE. I jeśli robisz to na jakimś innym npcu, pamiętaj że jeśli chcesz by on tam został musisz zmienić mu rutynę. Inaczej wróci do swojego waypointu.
:blink:  postać się nie przeniesie trzeba było by usunąć NPC i potem go wstawić na nowo do innego świata


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry