Jak nałożyć teksturę na zrobiony hełm 2895 4

O temacie

Autor Beezimienny

Zaczęty 20.09.2010 roku

Wyświetleń 2895

Odpowiedzi 4

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy
Mam problem. Zrobiłem hełm w Wings3D i jak mam nałożyć na niego teksturę?
 
Nie klikaj tu!





CLICK

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Beezimienny link=topic=11460.msg112247#msg112247#msg112247#msg112247 date=1284994878
Mam problem. Zrobiłem hełm w Wings3D i jak mam nałożyć na niego texture ?
Musisz zrobic mapowanie UV< w Wings potem po nalozyc cos na teksture w Gimpie itp. programach. Potem plik Bmp. zamien na pliki tex oraz tga :)
 

DarcuS

DarcuS

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Ja pracuje w Wings 3D i robię tak:
1. Mapujemy obszar
2. Robimy teksturę
3. Exportujemy
4. Robimy własną teksurę z kolorami itp.
5. Walimy ją do Wings 3D
6. Zapisujemy all
7. Zamieniamy .bmp na tga i tex
8. Robimy skrypt i wrzucamy all

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Florek link=topic=11460.msg112253#msg112253#msg112253#msg112253 date=1284995736
Musisz zrobic mapowanie UV< w Wings potem po nalozyc cos na teksture w Gimpie itp. programach. Potem plik Bmp. zamien na pliki tex oraz tga :)
1. Mapowanie UV wings3d.
2. Potem eksportuj stworzoną teksture.
3. Później nałóż na nią coś np skóre wilka.
4. Później zapisz.
5. Następnie za pomocą gomana lub innego programu do zmiany typu zmień plik bmp. na tga oraz tex.
6. Pamietaj ze plik 3ds musi miec taka sama nazwe jak tekstury i odwrotnie inaczej nie zadziala np.:
helm.3ds
helm.tga
helm-c.tex <<<pamietaj przy tego typu pliku musisz dopisac -c.tex :)
 

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy
 
Nie klikaj tu!





CLICK


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry