jak zrobić movera i mob`a równoczesnie 2669 4

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 13.09.2010 roku

Wyświetleń 2669

Odpowiedzi 4

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mam pomysł na takie coś jak budowanie obiektów. Poza mapą dałem kołowrotek, wp i npc którym będziemy sterować czy ma odkręcić czy zakręcić :D

więc wszystko ładnie działa na przykładnie moverów z których są budowane bramy :D  ale co jak bym chciał żeby po odkręceniu kołowrotka przesunęło się łóżko,stół alchemiczny, skrzynka itp ??

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Zrób dokładnie tak samo jak z bramą  :blink:
 

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dodaj łóżko i mover (bez modelu).
Połącz je razem.
Jeśli będziesz przesuwał mover to łóżko będzie się przesuwać razem z nim.
Zrób klatki animacji (movera nie moba!)
Powinno działać.

Jeśli zanimujesz samo łóżko, nie będzie można go używać.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak je połączyć razem ??

sorry ale dopiero od 2 dni zacząłem zajmować się spacerem więc jestem kompletnie zielony a trudne zeczy sobie biorę na łeb

a i jeszcze jedno pytanko czy mozna sterować moverem za pomocą skryptu z dialogu np. czy w gre wchodzą tylko dzwignie i kołowroty ??

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Trochę się źle wyraziłem. Stwórz mover, w visual daj mu jakiś duży model. Potem żeby wstawić łóżko wybierasz oCMobBed i insertujesz klikając prawym klawiszem na wcześniej dodanym moverze. Do tego był potrzebny jakiś duży model żebyś nie miał problemów z kliknięciem. Teraz oczywiście możesz usunąć visual movera i zabrać się za tworzenie klatek animacji.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry