Z tego co wiem kobiety w Gothicu I nie umieją i nigdy nie będą umiały robić wymienionych przez ciebie czynności. Wiem, bo sam próbowałem kiedyś (nawet ustawiałem im na setvisual zamias babe.mds humans.mds i wychodził mi syf). Co więcej, ich się nawet dobić nie da (jak życie zejdzie do zera stają jak zamurowane, dlatego są nieśmiertelne)
Tu by musiał Ci pomóc jakiś ekspert.
Ja Ci mogę co najwyżej doradzić, żebyś zobaczył jak mają kobiety w GothicII iewentualnie wypakował vdfsem potrzebne pliki i wrzucił do odpowiednich katalogów. Kobiety w GII robią wszystko zwyczajnie więc postaraj się zrobić analogicznie w GI
Zobacz sobie na kod kobiety GI ona nie ma nawet mdsa odpowiadającego za styl chodzenia
Mdl_SetVisual (self,"BABE.MDS");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, " BAB_ARMOR", 0, 1, "Bab_Head_Hair1", 0, DEFAULT, -1);
a oto skrypt "normalnej" postaci.
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Tired.mds");
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",2,1,"Hum_Head_Pony", 3, 2,-1);
PS. Gość ma poważny problem (sam się kiedyś nadenerwowałem z tego samego powodu) a ci sobie jaja robią :[ Gratulacje panowie
PS2.
A oto kawałek skryptu z G2 z postaci BAU_910_MARIA
B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe8", FaceBabe_N_MidBauBlonde, BodyTexBabe_N, ITAR_BauBabe_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Babe.mds");
tu jak widzisz mają już applyoverlaymds'y