[G1]Dodawanie NPC. 2763 6

O temacie

Autor Mad

Zaczęty 21.07.2010 roku

Wyświetleń 2763

Odpowiedzi 6

Mad

Mad

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy

Mad

[G1]Dodawanie NPC.
2010-07-21, 11:23(Ostatnia zmiana: 2010-07-21, 11:24)
Witam!

Mam kolejny problem :|  otóż robie skrypt npc'a w programie wszystko jest oK . Kodem da się go przyzwać , ale robi rutyne cały czas w jednym miejscu ;/ normalnie w grze nie moge go spotkać tylko i wyłącznie kodem, a jest w startup'ie

Załączam linijke startup jak i skrypt postaci :

instance GRD_99999_Mad (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Mad";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_GRD;
level = 50;
voice = 7;
id = 99999;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 110;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 400;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 400;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Thief",112, 1,SLD_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,1);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_Long_01);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_07);
CreateInvItems  (self,ItFoApple,3);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Ranged;
daily_routine = Rtn_start_99999;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_Guard_99999 ()
{
TA_PracticeSword (06,50,07,00,"WP_INTRO_WI07");
TA_Smoke (07,00,12,45,"WP_INTRO_WI06");
TA_Guard (12,45,17,00,"OW_PATH_1_16_4");
TA_SitAround (17,00,17,10,"OW_PATH_1_16_A");
TA_Guard (17,10,06,50,"OW_PATH_1_16_5");
};


STARTUP :


wld_InsertNpc                           (GRD_99999_Mad,"WP_INTRO_WI07");


help ;0
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A waypoint utworzyłeś w Spacerze?

Albo pokaż urywek startupa.

Mad

Mad

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
wld_InsertNpc                           (GRD_99999_Mad,"WP_INTRO_WI07");    to jest linijka startup'a

Nie robiłem nowego waypoint'u tylko użyłem już istniejący.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A trochę większy wycinek w startupie? Co się znajduje wyżej, niżej, no i w którym miejscu to wpisałeś?

Albo zamiast tego:
wld_InsertNpc                           (GRD_99999_Mad,"WP_INTRO_WI07");wstaw
wld_InsertNpc                           (GRD_99999_Mad,"OC1");

Mad

Mad

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
//----------Vorplatz (Surface)--------------------------- *******************ToDo!!!!!!!*****************************+
Wld_InsertNpc (ORG_829_Organisator,"NC_DAM"); //Vortor
Wld_InsertNpc (ORG_830_Organisator,"NC_DAM"); //Vortor
Wld_InsertNpc (ORG_831_Organisator,"NC_DAM"); //Vortor
Wld_InsertNpc (ORG_832_Organisator,"NC_DAM"); //Vortor
Wld_InsertNpc (ORG_834_Organisator,"NC_DAM"); //Wheel-Wache
//Wld_InsertNpc (BAU_925_Bauer,"NC_DAM"); //Nach Vortor
//Wld_InsertNpc (BAU_926_Bauer,"NC_DAM"); //Nach Vortor
        wld_InsertNpc                           (GRD_99999_Mad,"WP_INTRO_WI07");
        //----------------Bauern---------------------------------

Masz większy wycinek. Niżej pod Bauern masz BAU_...
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[G1]Dodawanie NPC.
#5 2010-07-21, 15:19(Ostatnia zmiana: 2010-07-21, 15:19)
To jest strażnik. Nie możesz go dodać tam, gdzie są inni strażnicy? Jeśli dobrze pamiętam, to trzeba wpisać NPC tam, w której części świata będzie się znajdować. Jeśli jest koło SO, to niech będzie wpisany tam, gdzie są wszyscy ze SO.

Mad

Mad

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry