[BFME II]Zmiana czasu ładowania zaklęć 3249 0

O temacie

Autor

Zaczęty 20.07.2010 roku

Wyświetleń 3249

Odpowiedzi 0

lolpus
  • Gość

lolpus
Gość

[BFME II]Zmiana czasu ładowania zaklęć
2010-07-20, 18:49(Ostatnia zmiana: 2010-07-20, 18:51)
Na wstepie wypada napisac,ze to nie jest moj tutek.Jest on autorstwa uzytkownika pewnego portalu o nicku CiastoKakaowe ;].



Witam! dziś zajmiemy się zmiana czasu ładowania Mocy (nie tych od bohaterów, bo o tym już napisał Mientusek, ale chodzi mi o moce za pkt. Pierścienia, lub Gwiazdy Wieczornej)

No to jazda!
Otwieramy przez FinalBiga ini.big i szukamy

Cytuj
data\ini\specialpower.ini

oraz np.

Cytuj
;----------------------------- GOOD SPELLS T4 --------------------------------------
SpecialPower SpellBookArmyoftheDead
Enum = SPECIAL_SPELL_BOOK_ARMY_OF_THE_DEAD
RequiredSciences = SCIENCE_ArmyoftheDead
ReloadTime = SPELL_RECHARGE_TIME_TIER_4 ; in milliseconds
InitiateAtLocationSound = ArmyDeadEnterMono ;ArmyDeadEnterStereo
RadiusCursorRadius = 200.0
ViewObjectDuration = 5000
ViewObjectRange = 150
Flags = NO_FORBIDDEN_OBJECTS RESPECT_RECHARGE_TIME_DISCOUNT
ForbiddenObjectFilter = NO_SUMMON_UNDERMINE_NEAR_OBJECT_FILTER
ForbiddenObjectRange = 200.0
End

jeśli chcemy edytować "Armię Umarłych"  

ReloadTime zmieniamy na taką komendę

Cytuj
ReloadTime         = 999 ; in milliseconds

Oczywiście liczbę "999" możemy zastąpić dowolną wartością  

Komu chce się jednak czekać?  Najpierw radzę zmienić koszt mocy na 1 lub 2.

Miłej zabawy!

Link do orginalu:
http://bfmeworld.pl/forums/viewtopic.php?f=60&t=1656
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry