Mapowanie modelu 1384 2

O temacie

Autor

Zaczęty 19.07.2010 roku

Wyświetleń 1384

Odpowiedzi 2

FraseR
  • Gość
Otóż jak zmapować model w Blenderze?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Najlepiej nałóż szwy. Zaznaczasz krawędzie, bodajże W i mark seam. Następnie dasz U i unwrap, a siatencja ładnie ci się rozłoży, o ile ładnie nałożyłeś szwy. Dobre jest również View Projection, ale to tylko na niektóre elementy jak np. ostrze miecza.

Możesz się bawić innymi sposobami, ale ja polecam szwy. Jak masz trochę wyobraźni przestrzennej to zrozumiesz. To jak rozkładanie siatek graniastosłupów w gimnazjum, tylko nieraz te graniastosłupy są bardziej skomplikowane.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Mapowanie modelu
#2 2010-07-19, 18:22(Ostatnia zmiana: 2010-07-19, 18:23)
Cytat: eto link=topic=10839.msg103920#msg103920#msg103920#msg103920 date=1279541432
Najlepiej nałóż szwy. Zaznaczasz krawędzie, bodajże W i mark seam. Następnie dasz U i unwrap, a siatencja ładnie ci się rozłoży, o ile ładnie nałożyłeś szwy. Dobre jest również View Projection, ale to tylko na niektóre elementy jak np. ostrze miecza.

Możesz się bawić innymi sposobami, ale ja polecam szwy. Jak masz trochę wyobraźni przestrzennej to zrozumiesz. To jak rozkładanie siatek graniastosłupów w gimnazjum, tylko nieraz te graniastosłupy są bardziej skomplikowane.
Nie znam blendera ale dodatkową rade mogę ci podać taką - oglądaj prace innych to wiele daje, wprawę się nabiera z czasem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry