Przerzucenie tekstur G2 do G1 problem 5923 13

O temacie

Autor StarFighter

Zaczęty 18.06.2010 roku

Wyświetleń 5923

Odpowiedzi 13

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Pytałem się już gdzieś wcześniej, ale nie znalazłem odpowiedzi  :lol:  
Jak przerzucić tekstury z G2 do G1?
Rozumiem, że są one w pliku textures.vdf
Mam programy GoMan oraz Gothic VDFS.
Chciałbym, aby można było w Gothicu I używać tekstur z jedynki oraz dwójki.
Niestety jedyne poradniki do GoMana to jak przerobić teksturę (niepotrzebne mi na razie) a do VDFS jak zrobić paczkę z modem, zaś plików z pojedynczymi teksturami (tak jak np z obiektami 3d) w żadnym folderze nie ma, więc metoda ctrl +c, ctrl +v odpada.
A przecież to chyba podstawa, którą zna każdy modder, bez tekstur z G2, które są dużo lepsze, praktycznie nie ma modowania  GI :P  
Może mi ktoś wytłumaczyć, co mam zrobić, by połączyć tekstury G2 z tymi z G1?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Z tego co pamiętam to po zainstalowaniu pełnej wersji G2MDK masz tekstury z G2. Jeśli zainstalowałeś wersję mniejszą G2MDK zawsze możesz wypakować pliki GothicVDFS tak jak moda. Musisz wypakować bodajże textures.vdf. Możliwe jest też to, że pliki *.vdf mają jeszcze rozszerzenie .disabled. Aby móc używać plików *.vdf należy usunąć końcówkę .disabled.

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Dzięki.
Zainstalowałem nowe g2mdk. Był tam folder textures. Wrzuciłem do gothica.
Zrobiłem nową zbroję.
Po przywołaniu zbroi wszystko się zgadza: wygląd, tekstura.
Po podniesieniu w ekwipunku wszystko ok.
Przy zakładaniu występuje następujący błąd  :foch:  

GOTHIC 1.08k_mod

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!
Program: C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\system\GothicMod.exe

R6025
-pure virtual function cal


Wie ktoś, o co chodzi?  :/  ;)  ;)    

Cytuj
INSTANCE VLK_ARMOR_EE(C_Item)
{
   name                =   "Paladin";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   10;
   protection [PROT_BLUNT] =    10;
   protection [PROT_POINT] =    0;
   protection [PROT_FIRE]    =    5;
   protection [PROT_MAGIC] =    0;

   value                =   VALUE_VLK_ARMOR_L;

   wear                =   WEAR_TORSO;
 
   visual                =   "ItAr_Pal_M.3ds";
   visual_change          =   "Armor_Pal_M.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;
   //TEXT[0]            =   "";
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         COUNT[1]   = protection   [PROT_EDGE];
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      COUNT[2]   = protection   [PROT_POINT];
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         COUNT[3]   = protection   [PROT_FIRE];
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      COUNT[4]   = protection   [PROT_MAGIC];
   TEXT[5]               =   NAME_Value;            COUNT[5]   = value;
};

wyskakuje też drugi błąd czasami

ERROR-MESSAGE
D:MDL:zModel(zCModelProto::Load3DSMAXAsc)
:ASC not found: ARMOR_PAL_M.ASC.
 

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
A w ogóle masz plik Armor_Pal_M.asc?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wrzucałeś do gry ItAr_Pal_M.3ds oraz Armor_Pal_M.asc ???
3ds do folderu z meshami to chyba sobie poradzisz a asc do folderu _Work\Data\Anims\_COMPILED\ jak nie masz to stwórz

Za długo pisze :/  ha ha ha

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Nie mam tego pliku. Ale przecież wrzuciłem folder textures z G2MDK do gothica. A w skryptach pancerzy był Armor_Pal_M.asc.
PS. Nie mam żadnego pliku .asc  Jedynie pliki .tga oraz .TEX A przekopiowałem cały folder TEXTURES z G2MDK.
 :/
PS2. Skąd można pobrać pliki ASC?
A wygląd zbroi 3d przekopiowałem bez problemu z resztą jak daje instert to się pokazuje na oko zbroja paladyna a nie jakieś spodnie kopacza.
 

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Masz tu masz paczki z plikami .asc zbroi (A przy okazji pliki .TEX to tekstury, .3DS to modele, a .ASC to animowany model pancerza (pancerz z ekwipunku różni się przecież od tego założonego) który nosi bohater)
Wklep je do Gothic/_work.data/Anims/_compiled (wklep tam wszystkie pliki .asc)
Jedna paczka jest ze zbrojami z gothic 2 a druga z G1 (przydadzą się ci też, ale później)
Oto pliki:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_144.htm
http://www.worldofgothic.de/dl/download_143.htm
 

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Dzięki.
Jednak nadal nie mogę założyć pancerza.

GOTHIC 1.08k_mod

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!
Program: C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\system\GothicMod.exe

R6025
-pure virtual function cal


??

Może mam coś jeszcze zrobić niż tylko reprase scripts?


eeee.....
no więc jest taka sprawa.
forder armor jest pusty. po prostu chyba nie wypakowałem zipem tylko wszedłem i skopiowałem.
jak rozpakowuje te foldery zipem to pojawia się komunikat o błędzie: pominięto z powodu nieznanego formatu kompresji.

już nic nie rozumiem. szkoda, że nie dali tych plików normalnie...
 

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
To wypakuj nie Zipem tylko WinRar'em

Spróbuj to:

http://rapidshare.com/files/400455254/StarFighter.rar.html

Plik .ASC do: Gothic/_work/data/Anims/_compiled
Plik .3DS do: Gothic/_work/data/Meshes/_compiled
A Plik .d do: Gothic/_work/data/Scripts/Content/Items

Kod na Zbroje to: ITAR_PAL_M_0

Jak to nie zadziała to już nie wiem...
 

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
:/  ;)  ;)  :foch:  :lol:  :lol:  :lol:        
Jak się pewnie już domyślasz  DZIAAAAŁAAAAAA!
Naprawdę - wielkie dzięki!
A ja już straciłem nadzieję na tekstury z G2 w G1 w moim modzie.
Hmm a mógłbyś dać jakiś link na inne pliki asc w winrarze?
 

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Dobra, znalazlem te pliki asc normalnie.
Hmm mam teraz inny problem: wszystkie postacie mają zbroje w połowie swoje, a w połowie paladyna... na razie nie wiem w czym problem ale spróbuję wszystko wykasować i wrzucić od początku.
EDIT: dobra znalazłem powód błędu z jednej strony te pliki w anims luzem, z drugiej strony textures.vdf i gra dostawała rozdwojenia... musiałem wrzucić pliki .asc również z gothica 1 do tego folderu.
Temat do zamknięcia  :/
EDIT2: JEDNAK nie do zamknięcia. znowu mi się pojawiają te błędy tzn inne postacie mają przemieszane zbroje  ;)  ;)
 

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
To się czasem tak robi jak masz nowy .asc Armora. Wyłącz Gothica i włącz go znowu to nie powinno być tego problemu.
 

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Ok. Wszystko działa jak należy.
Hmm a skąd mogę wyciągnąć inne asc? Np na broń albo na wygląd npc?
Potrzebne są asc? Na broni są tylko 3ds, a np w twarzach tylko nazwy bez żadnych plików, rozszerzeń itp..
 

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Wiedziałem że to tyle potrwa :/  ... ...Szybciej zremiksowałem J.Biebera by śpiewał normalnie, a to nie było łatwe (jak pogrubiałem głos to śpiewał coraz cieniej  ;)  ), ale się udało!

Dobra co do twojego pytania:
Do broni są potrzebne tylko pliki .3DS lub .MMS (żeby cięciwa szła do przodu i wracała)
Do postaci masz gotowy model człowieka Mena lub Vomena XD, i kształty głowy (wpisz sobie kod Na face helpera (insert FF) i weź wybór głowy by zobaczyć jakie są), a jak chcesz nową twarz czy ciało np. z tatuażami czy z bliznami itp. to musisz zrobić własną teksturę i do gry ją wrzucić (poszukaj w Tutkach na forum)
Jeśli chcesz inne .ASC na zbroje to możesz:
-Sam je zrobić
-Wyciągnąć z moda (Nie polecam(chyba że jakiś pancerz ci koniecznie potrzebny to napisz ich w napisach albo poproś)
-Znaleźć na necie
-Wejść na http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&cat=1 i rozejrzeć się (Tak jak większość Moderów)
Możesz znaleźć różne rzeczy np. Armory :
 http://www.worldofgothic.de/moddb/thumbs/db_armor_t.jpg


I to (chyba) by było na tyle...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry