[G2:NK]Eee...drobny problemik z dialogiem Wrzoda. 1876 5

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 14.06.2010 roku

Wyświetleń 1876

Odpowiedzi 5

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Tak jak w temacie.
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_300_Wrzod;
nr = 999;
condition = DIA_Wrzod_EXIT_Condition;
information = DIA_Wrzod_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wrzod_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 1;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Niech mnie piorun strzeli.To ty Wrzód?";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_01"); //Niech mnie piorun strzeli.To ty Wrzód?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_02"); //Zaraz...ja cię znam!
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_03"); //Jesteś moim przyjacielem jeszcze z czasów bariery.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_04"); //Widzę,że świetnie mnie zapamiętałeś.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_05"); //Oczywiście.Minęło sporo czasu odkąd się widzieliśmy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_06"); //Dlatego wybaczyłem ci to,że mnie wtedy pobiłeś.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_07"); //To świetnie.A co tutaj robisz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_08"); //Kiedy zniknęła bariera rozpętało się prawdziwe piekło.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_09"); //Na szczęście zdążyłem uciec i trafiłem do wieży tego nekromanty Xardasa.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_10"); //Masz jakieś zajęcie?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_11"); //Nie.Jak będziesz miał dla mnie jakąś robotę to daj znać.

AI_StopProcessInfos (self);

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 2;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO2_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Widzę,że zostałeś wojownikiem.";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO2_15_01"); //Widzę,że zostałeś wojownikiem.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO2_03_02"); //Tak.Od tamtej pory stałem się bardziej odważny.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO2_03_03"); //I teraz niestraszne mi żadne potwory.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO2_15_04"); //Świetnie.Mógłbyś mi towarzyszyć?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO2_03_05"); //Oczywiście.Powiedz,kiedy będziesz potrzebował mojego towarzystwa.
AI_StopProcessInfos (self);

};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 3;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO3_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Chodź ze mną.";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO2))
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO3_15_01"); //Chodź ze mną.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO3_03_02"); //Jestem gotów do drogi!
B_StartOtherRoutine (self,"Follow");

};

//========================================
//-----------------> HELLO4
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO4 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 4;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO4_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO4_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Tutaj się rozstaniemy.";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO4_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO3))
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO4_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO4_15_01"); //Tutaj się rozstaniemy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO4_03_02"); //No trudno.Jak będziesz potrzebował pomocy to wiesz gdzie mnie znaleźć.
B_StartOtherRoutine (self,"Back");

};

//========================================
//-----------------> HELLO5
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO5 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 5;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO5_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO5_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Mógłbyś mnie jakoś wspomóc?";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO5_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO5_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_01"); //Mógłbyś mnie jakoś wspomóc?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO5_03_02"); //Pewnie.Mogę ci dać 100 sztuk złota,2 esencje lecznicze i 2 esencje many.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO5_03_03"); //Do tego mogę ci dołożyć skórzany pancerz razem z pasem.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_04"); //Hmm...brzmi nieźle.A jakąś broń mógłbyś mi dać?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO5_03_05"); //Hmm...dam ci krótki miecz.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_06"); //Może być.Daj mi ten ekwipunek.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO5_03_07"); //Trzymaj.
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
CreateInvItems (self, ItPo_Mana_01, 2);
B_GiveInvItems (self, other, ItPo_Mana_01, 2);
CreateInvItems (self, ItPo_Health_01, 2);
B_GiveInvItems (self, other, ItPo_Health_01, 2);
CreateInvItems (self, ITAR_Leather_L, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Leather_L, 1);
CreateInvItems (self, ItBE_Addon_Leather_01, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItBE_Addon_Leather_01, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_ShortSword3, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_ShortSword3, 1);
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_08"); //Dzięki.Do zobaczenia.
AI_StopProcessInfos (self);

};
Problem jest w tym,że po wybraniu opcji,by podążał za mną nie mogę wybrać opcji "Tutaj się rozstaniemy",ponieważ jak chcę wejść z nim w dialog,to jest tak jakbym naciskał koniec(czyli mrugnięcie jakby).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO4 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 4;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO4_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO4_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Tutaj się rozstaniemy.";
};
Nie powinno być   permanent = TRUE;?

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO4 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 4;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO4_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO4_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Tutaj się rozstaniemy.";
};
Nie powinno być   permanent = TRUE;?
Raczej nie.Bo to ja mam do niego powiedzieć,żeby mi już nie towarzyszył,a nie on do mnie.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
:facepalm:  
Przecież permanent = true; oznacza, że "wywołuj" w nieskończoność jeśli warunek jest spełniony.

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Raczej nie.Bo to ja mam do niego powiedzieć,żeby mi już nie towarzyszył,a nie on do mnie.


AI_Output (other, self ,"xxx
To odpowiada kto do kogo mówi.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Aha to mi się coś za przeproszeniem poje****.Zaraz sprawdzę jak to w grze wygląda.Aha,a przy okazji by nie zakładać nowego tematu-gdzie trzeba i jak stworzyć wpis ogólny?Czyli coś w stylu "handel w khorinis"itp.
Edit:Cholera nie pojawia mi się opcja,by go odwołać.Podaję skrypt:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_300_Wrzod;
nr = 999;
condition = DIA_Wrzod_EXIT_Condition;
information = DIA_Wrzod_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wrzod_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 1;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Niech mnie piorun strzeli.To ty?";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_01"); //Niech mnie piorun strzeli.To ty?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_02"); //Zaraz ja cię znam.To ty mnie wziąłeś wtedy na towarzysza prawda?
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_03"); //Widzę,że mnie zapamiętałeś.Myślałem,że już cię nigdy nie zobaczę.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_04"); //To samo myślałem o tobie.Ale na szczęście żyjesz.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_05"); //Ledwo uniknąłem śmierci.Co się z tobą działo?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_06"); //Kiedy pękła podpora w Starej Kopalnii Gomez wpadł w wściekłość.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_07"); //Dlatego postanowiłem uciec ze Starego Obozu-skoro magowie ognia zostali zamordowani...
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_08"); //Co później zrobiłeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_09"); //Kiedy zniknęła magiczna bariera,rozpętało się prawdziwe piekło.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_10"); //Schowałem się w pewnej jaskini i postanowiłem poczekać parę dni.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_11"); //Później postanowiłem się rozejrzeć po starym placu wymian i trafiłem na tereny Khorinis.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_12"); //A skąd się wziąłeś u Xardasa?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_13"); //Z daleka zobaczyłem wieżę i postanowiłem zobaczyć co tam jest.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_14"); //Rozumiem.

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 2;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO2_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Widzę,że zostałeś całkowicie odmieniony.";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO2_15_01"); //Widzę,że zostałeś całkowicie odmieniony.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO2_03_02"); //Tak.Stałem się silny i odważny.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO2_03_03"); //Jeśli będziesz chciał,bym ci towarzyszył to powiedz.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO2_15_04"); //Na pewno tak zrobię.

};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 3;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO3_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO3_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Chodź za mną.";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO2))
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO3_15_01"); //Chodź za mną.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO3_03_02"); //Tak jest!
B_StartOtherRoutine (self,"Follow");
AI_StopProcessInfos (self);

};

//========================================
//-----------------> HELLO4
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO4 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 4;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO4_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO4_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Tutaj się rozstaniemy.";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO4_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO3))
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO4_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO4_15_01"); //Tutaj się rozstaniemy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO4_03_02"); //Dobra.Jakby co wiesz gdzie mnie szukać.
B_StartOtherRoutine (self,"Start");
AI_StopProcessInfos (self);

};

//========================================
//-----------------> HELLO5
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO5 (C_INFO)
{
   npc = NONE_300_Wrzod;
   nr = 5;
   condition = DIA_Wrzod_HELLO5_Condition;
   information = DIA_Wrzod_HELLO5_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Możesz mi dać jakiś ekwipunek?";
};

FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO5_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO5_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_01"); //Możesz mi dać jakiś ekwipunek?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO5_03_02"); //Pewnie.Dam ci zbroję,złoto,miecz i 5 esencji leczniczych.
CreateInvItems (self, ItBE_Addon_Leather_01, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItBE_Addon_Leather_01, 1);
CreateInvItems (self, ITAR_Leather_L, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Leather_L, 1);
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
CreateInvItems (self, ItMw_ShortSword2, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_ShortSword2, 1);
CreateInvItems (self, ItPo_Health_01, 5);
B_GiveInvItems (self, other, ItPo_Health_01, 5);
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_03"); //Dzięki.
AI_StopProcessInfos (self);

};
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry