Tak jak w temacie.
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_300_Wrzod;
nr = 999;
condition = DIA_Wrzod_EXIT_Condition;
information = DIA_Wrzod_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = NONE_300_Wrzod;
nr = 1;
condition = DIA_Wrzod_HELLO1_Condition;
information = DIA_Wrzod_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Niech mnie piorun strzeli.To ty Wrzód?";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_01"); //Niech mnie piorun strzeli.To ty Wrzód?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_02"); //Zaraz...ja cię znam!
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_03"); //Jesteś moim przyjacielem jeszcze z czasów bariery.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_04"); //Widzę,że świetnie mnie zapamiętałeś.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_05"); //Oczywiście.Minęło sporo czasu odkąd się widzieliśmy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_06"); //Dlatego wybaczyłem ci to,że mnie wtedy pobiłeś.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_07"); //To świetnie.A co tutaj robisz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_08"); //Kiedy zniknęła bariera rozpętało się prawdziwe piekło.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_09"); //Na szczęście zdążyłem uciec i trafiłem do wieży tego nekromanty Xardasa.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO1_15_10"); //Masz jakieś zajęcie?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO1_03_11"); //Nie.Jak będziesz miał dla mnie jakąś robotę to daj znać.
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = NONE_300_Wrzod;
nr = 2;
condition = DIA_Wrzod_HELLO2_Condition;
information = DIA_Wrzod_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Widzę,że zostałeś wojownikiem.";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO2_15_01"); //Widzę,że zostałeś wojownikiem.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO2_03_02"); //Tak.Od tamtej pory stałem się bardziej odważny.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO2_03_03"); //I teraz niestraszne mi żadne potwory.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO2_15_04"); //Świetnie.Mógłbyś mi towarzyszyć?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO2_03_05"); //Oczywiście.Powiedz,kiedy będziesz potrzebował mojego towarzystwa.
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = NONE_300_Wrzod;
nr = 3;
condition = DIA_Wrzod_HELLO3_Condition;
information = DIA_Wrzod_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = "Chodź ze mną.";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO2))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO3_15_01"); //Chodź ze mną.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO3_03_02"); //Jestem gotów do drogi!
B_StartOtherRoutine (self,"Follow");
};
//========================================
//-----------------> HELLO4
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO4 (C_INFO)
{
npc = NONE_300_Wrzod;
nr = 4;
condition = DIA_Wrzod_HELLO4_Condition;
information = DIA_Wrzod_HELLO4_Info;
permanent = FALSE;
description = "Tutaj się rozstaniemy.";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO4_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO3))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO4_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO4_15_01"); //Tutaj się rozstaniemy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO4_03_02"); //No trudno.Jak będziesz potrzebował pomocy to wiesz gdzie mnie znaleźć.
B_StartOtherRoutine (self,"Back");
};
//========================================
//-----------------> HELLO5
//========================================
INSTANCE DIA_Wrzod_HELLO5 (C_INFO)
{
npc = NONE_300_Wrzod;
nr = 5;
condition = DIA_Wrzod_HELLO5_Condition;
information = DIA_Wrzod_HELLO5_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mógłbyś mnie jakoś wspomóc?";
};
FUNC INT DIA_Wrzod_HELLO5_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Wrzod_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Wrzod_HELLO5_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_01"); //Mógłbyś mnie jakoś wspomóc?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO5_03_02"); //Pewnie.Mogę ci dać 100 sztuk złota,2 esencje lecznicze i 2 esencje many.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO5_03_03"); //Do tego mogę ci dołożyć skórzany pancerz razem z pasem.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_04"); //Hmm...brzmi nieźle.A jakąś broń mógłbyś mi dać?
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO5_03_05"); //Hmm...dam ci krótki miecz.
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_06"); //Może być.Daj mi ten ekwipunek.
AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzod_HELLO5_03_07"); //Trzymaj.
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
CreateInvItems (self, ItPo_Mana_01, 2);
B_GiveInvItems (self, other, ItPo_Mana_01, 2);
CreateInvItems (self, ItPo_Health_01, 2);
B_GiveInvItems (self, other, ItPo_Health_01, 2);
CreateInvItems (self, ITAR_Leather_L, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Leather_L, 1);
CreateInvItems (self, ItBE_Addon_Leather_01, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItBE_Addon_Leather_01, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_ShortSword3, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_ShortSword3, 1);
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzod_HELLO5_15_08"); //Dzięki.Do zobaczenia.
AI_StopProcessInfos (self);
};
Problem jest w tym,że po wybraniu opcji,by podążał za mną nie mogę wybrać opcji "Tutaj się rozstaniemy",ponieważ jak chcę wejść z nim w dialog,to jest tak jakbym naciskał koniec(czyli mrugnięcie jakby).