Ikarus (Pakiet skryptów) 413113 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 413113

Odpowiedzi 1020

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
A cóż to takiego? Znalazłem na wiki, ale nie wiem czy coś to dodaje ciekawego (Na pewno nie je jest to coś prostego :P )
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Z translatora oraz samej budowy funkcji testFinal wnioskuję, że dzięki temu funkcja może zostać wywołana jako ostatnia niezależnie od tego w której linijce się znajduje.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ktoś wie gdzie mógłbym dostać opis tego co robią dane metody w G2?
Oraz czy ktoś wie gdzie jest zapisany styl animacji walki? Przydało by mi się to troszku :<
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ktoś wie do czego służy ta funkcja?
void B_RefreshAtInsert();
Zapewne jest wywołana w silniku, ale w jaki sposób działa?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Po nazwie można stwierdzić, że resetuje (w zasadzie odświeża) kolejki AI.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dobra jednak chyba użyje BroadCasta. Jeszcze jedno :D Ktoś testował pakiet Talents z LeGo? Byłbym wdzięczny za odpowiedź ponieważ chcę zrobić nowe umiejętności bez korzystania z AIVARS'ów.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
I tested it, duh. It seems to be working, but someone (Dada) reported a problem with loading zCArrays after a save. I don't know exactly what's wrong, but Talents use zCArrays as well, so that could possibly lead to problems.

That will be fixed as soon as I find the culprit, though.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Jak dostać się do wywoływania funkcji G_CanNotUse?

Chcę zrobić coś takiego, że jeśli masz 60 siły i ubrany miecz, na który potrzeba 50 siły, to nie możesz ubrać tarczy, na którą potrzeba 20 siły. Wtedy wyskakuje napis 'Brakuje 10 siły'. Byłaby oczywiście zmienna RealnaSila, która by się ładnie zmieniała.

Jak zmienić warunek ubrania przedmiotu?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
EquipItem. Funkcja była poruszana na forum parę razy + możesz poszukać w gotowcach, gdzie splash udostępnił upgraded equipItem.

EDIT: Funkcja ta też jest w LeGo. Także w pliku Shields.d jeśli takowy masz.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Czy do tego można użyć RGB? AI_PrintS_Ext (hero, "Zadanie wykonane: Skowyt z jaskinii", COL_Green);Jeżeli tak czy to powinno wyglądać tak? AI_PrintS_Ext (hero, "Zadanie wykonane: Skowyt z jaskinii", RGB 117, 255, 0);
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jak już to RGBA. RGBA to funkcja (RGB nie istnieje, ale możesz ją zrobić sam).

R = red
G = green
B = blue
A = alpha
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Czy jest możliwe sprawdzanie czy bohater jest np. pod zasłoną lub w pomieszczeniu? Mam bardzo ciekawy pomysł dot. deszczu, lecz do realizacji brakuje mi dwóch rzeczy :F Pierwsza to sprawdzanie czy bohater jest w budynku. Druga to stworzenie efektu zmniejszenia widoczności :< Już chyba trzeci raz o to pytam, ale nie wiem gdzie to może być... W skrypcie mgły Orka nie widzę nic co by miało sens :F

I jeszcze jedno xD Ktoś może wie dlaczego funkcje CinemaScopes i FadeScreen czasem zamiast czarnego koloru mają ten piękny kolor kamienia (default.tga)?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
1. Jedyny sposób jaki przychodzi mi do głowy to portale.
func int HeroIsInside ()
{
var oCPortalRoomManager portal; portal = _^ (MEM_Game.portalman);

        if (portal.curPlayerPortal > 0)
        {
        return true;
        };
};

2. Ten skrypt służy tylko do modyfikowania koloru mgły wstawionej lesie w zależności od pory dnia. Orc był na tyle dobry, że napisał to w pliku:
Cytuj
FILE CONTAINS:
-Functions that emulating fog color override + disabling sky
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tego nie zauważyłem. Musiałbym szukać gdzieś w klasie dot. mgły (w g2 można to spacerem ogarnąć)
A co do tego 3. Co może powodować te brzydkie tekstury?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Napisałem skrypt który powoduje że jak jest wpis do dziennika to obok wyświetla się tytuł zadania do którego dostaliśmy wpis. I teraz pytanie, jaką funkcje trzeba dać żeby zrobić tak żeby "Wpis do dziennika (zadanie)" było po lewej stronie i po jakimś czasie zanikał? var int Move_Entry;

func void B_LogEntry (var string topic, var string entry)
{
Log_AddEntry (topic, entry);

var string txt;

txt = ConcatStrings ("Wpis do dziennika (", topic);
txt = ConcatStrings (txt, ")");

if (Move_Entry == FALSE)
{
PrintScreen (/*PRINT_NewLogEntry*/txt, -1, YPOS_LOGENTRY, FONT_ScreenSmall, 3);

Move_Entry = TRUE;
}
else
{
Move_Entry = FALSE;

PrintScreen (/*PRINT_NewLogEntry*/txt, -1, YPOS_LOGENTRY - 5, FONT_ScreenSmall, 3);
};

Snd_Play ("LogEntry");
};
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
A co do tego 3. Co może powodować te brzydkie tekstury?
Nie wiem. W klasie zCCamera jest zmienna screenFadeTexture odpowiadająca ze teksturę ScreenFade. Być może zadziała to na paskach.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Trzeba zrobić własny PrintScreen oraz użyć pakietu Anim8.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cytat: Splash
Nie wiem. W klasie zCCamera jest zmienna screenFadeTexture odpowiadająca ze teksturę ScreenFade. Być może zadziała to na paskach.
Nawet gdy ustawiłem teksturę na Alpha.tga to efekt dalej był ten sam.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Mam dziwne zjawisko... Gdy używam tego:
func void aCRain_Push(var int starth, var int startm, var int stoph, var int stopm, var int storm)
{
starth = (starth + 12) % 24;
stoph   = (stoph   + 12) % 24;


var int start_float; var int end_float;
start_float = divf(mkf(starth*60 + startm), mkf(24*60));
end_float   = divf(mkf(stoph  *60 + stopm)  , mkf(24*60));

MEM_SkyController.rainFX_timeStartRain = start_float;
MEM_SkyController.rainFX_timeStopRain = end_float;

//aCRain_Clouds(storm);

};
To deszcz nie pada xD Wywołuję to co klatkę (Do testów) ale deszcz nie pojawia się wcale a powinien od 10:30 do 20:30...
Kod wywołania:
//FF
aCRain_Push(10,30,20,30,0);
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Deszcze pojawiają się z czasem. Nie wywołuje się tego co klatkę. Daj np. od 8:00 do 8:10. Wywołaj raz (np. klawiszem).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry