Ikarus (Pakiet skryptów) 414136 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 414136

Odpowiedzi 1020

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Brawa dla Niemców! Niesamowite że za pomocą Ikarusa można osiągnąć takie efekty...

2.AST wykorzystuje to że jest wczytywane od razu po starcie gry... Ale czy Ikarusem było by to możliwe?
Nie mam czasu na modding bynajmniej teraz, lecz ciekawi mnie "żywe menu" Znalazłem w tutorialach coś takiego jak NOMENU w sekcji konfiguracyjnej. Może z tym by się udało coś zrobić...
(Po odpaleniu gry ruszać ZEN o "X"-Nazwie i poźniej odpalać MENU...)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Szmyk

Szmyk

Użytkownicy
posty64
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiesz, możesz sobie uruchomić grę z tym parametrem, druga kwestia czy będziesz w stanie zrobić sobie nowe menu zdolne do takich operacji jak to oryginalne (ustawienia graficzne, audio itd.).
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
To żywe menu sprawia, iż zamiast tła menu wyświetla się świat. Obstawiam, że żeby to działało trzeba będzie powstawiać kamery i odpowiednio je nazwać.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
To żywe menu sprawia, iż zamiast tła menu wyświetla się świat. Obstawiam, że żeby to działało trzeba będzie powstawiać kamery i odpowiednio je nazwać.
W AST ? Nie będzie go w wersjach publikowanych... Lecz jeśli masz lewą wersję (tut. z R2.0) To nazwij świat INSEL_FREE.zen
i stwórz kamerę o nazwie TARGET
 :ok:
Będzie działać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Było to już w wersji 1.1.0.55.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Dawno temu klasie zCMenu znalazłem zmienną string backWorld, rozumiem że to tylko placeholder i trzeba to implementować samemu?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Problem w tym, że Ikarus jest inicjowany po starcie świata... Więc trzeba by było napisać własną bibliotekę DLL...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ta zmienna jest nawet w klasie C_Menu, ale nigdy nie została wykorzystana.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Czy jest może jakiś sposób by w G2 zrobić pętlę, podobną do pętli 'for' z C++ ?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Szmyk

Szmyk

Użytkownicy
posty64
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
var int loop; loop = MEM_StackPos.position;

MEM_StackPos.position = loop;
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
A jakie wartości przyjmuje loop xD W C++ wygląda to tak:
for(i=0; i<=10; i++)
A w Gothicu ?
i=0; // to to samo co war int loop
i<=10;//Tu nie wiem co
i++; //tu też nie wiem :|
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Szmyk

Szmyk

Użytkownicy
posty64
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Szmyk

Ikarus (Pakiet skryptów)
#751 2016-11-18, 12:06(Ostatnia zmiana: 2016-11-18, 12:16)
Nie, te dwie linijki, które wysłałem to prosta pętla tylko. Musisz sobie stworzyć jakiś warunek w if, który będzie określał czy pętla ma działać dalej, czy przejść do dalszej części kodu.

Post połączony: 2016-11-18, 12:16
Jak potrzebujesz więcej informacji, albo przykładów to zajrzyj do Ikarus_Doc.d
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Niestety, ale możliwość Daedalusa są bardzo ograniczone.
var int i; i = 0;

while (i < 10)
    i += 1;
end;

Print (IntToString (i));
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Jeżeli to ma być "Podobne" do pętli FOR, to nie wymaga wywołania?
Jeszcze jedna sprawa xD Jako iż mam problemy z DLL to próbuję napisać podobne rzeczy w Ikarusie. Tylko nie rozumiem kilku rzeczy, np.
zCArray<zCModelNodeInst*> arrNodeList = GetModelNodeList();Jak mam rozumieć zCArray<zCModelNodeInst*> ? To jest chyba tablica ? Ale jak by wyglądało odwołanie do niej w Daedalusie? (Może być do innej, chodzi mi o "Gotowy przykład")
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
@Splash: You missed a semicolon there behind the while.
There's also "repeat", which is probably more similar to for():

var int k;
repeat(k, 10);
    print(IntToString(k));
end;
Which will print 0-9 I think.


zCArray<zCModelNodeInst*> is an zCArray where obj.array is of type zCModelNodeInst**. Because in this context pointers will always be 4 byte long, you can just use it like any other zCArray.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Ikarus (Pakiet skryptów)
#755 2016-11-18, 18:02(Ostatnia zmiana: 2016-11-18, 20:47)
Thanks you!
Cytuj
zCArray<zCModelNodeInst*> is an zCArray where obj.array is of type zCModelNodeInst**. Because in this context pointers will always be 4 byte long, you can just use it like any other zCArray.

How? I'm trying write this function in Daedalus:
zCModelNodeInst* SearchNodeA(zSTRING & node)
{
node.Upper();
zCArray<zCModelNodeInst*> arrNodeList = GetModelNodeList();
for(int i = 0; i < arrNodeList.GetSize(); i++)
if(!arrNodeList[i]->m_pNode->m_sName.Compare(node))
return arrNodeList[i];
return NULL;
};

But this func wasn't have adress, i must use a Ikarus, and "write and connect" some others functions.
And I don't know how i must do with this:
zCArray<zCModelNodeInst*> arrNodeList = GetModelNodeList();
Edit:
__thiscall zCArray<zCModelNodeInst *>::~zCArray<zCModelNodeInst *>(void)  0x00583E10 0 5 public:
Czy dzięki temu da się osiągnąć ten array w zmiennej?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Do jakiej klasy należą pliki w formacie ASC?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
zCModelNodeInst
Cytuj
Edit: da się ustawić asc ?
Nie. Szkoda, bo chciałem ustawić na głowie model dzika :F
Da się :D
func int zCVisual_LoadVisual(var string vis)
{
const int zCVisual__LoadVisual = 6318800; //0x00606AD0
CALL_zStringPtrParam(STR_Upper(vis));
CALL__cdecl(zCVisual__LoadVisual);

return CALL_RetValAsInt();
};
Dzięki temu może są nawet możliwe pochwy na miecze. (Plik .ASC ze slotem o nazwie "ZS_SWORD", i reszta  chyba sama by się zrobiła :hmmm:) Ciekawe jest to że ta funkcja ma tyle zastosowań, że aż łeb boli xD
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Z tego co widzę ta funkcja wywoła, nawet sztuczne rękawicę xD
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry