Wiem co robię D: Pobieram z oCNPC tablice bbox i trafo(których nie neguje) i później dodaje je za pomocą addf aby potem je porównać, co nie daje skutków ;P
Przeszperałem w CZ i znalazłem tą kolizję, pobiera ona [bbox] z klasy oCNPC i porównuje je do (chyba vfx dafuq?)
Gdy się zgadza jest print X1- in etc.
Tak wygląda to z tym niby vfx...
var int m11,var int m14;
var int m21,var int m24;
var int m31,var int m34;
var int dist;
//------------------
// Right Hand
//------------------
m11 = MEM_ReadInt(R_SWDDMG_PTR+60);
m14 = MEM_ReadInt(R_SWDDMG_PTR+72);
m21 = MEM_ReadInt(R_SWDDMG_PTR+76);
m24 = MEM_ReadInt(R_SWDDMG_PTR+88);
m31 = MEM_ReadInt(R_SWDDMG_PTR+92);
m34 = MEM_ReadInt(R_SWDDMG_PTR+104);
item = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
dist = mkf(item.range);
dist = negf(dist);//-N
HeroDamage_Hitpos1_X = mulf(dist,m11);
HeroDamage_Hitpos1_Y = mulf(dist,m21);
HeroDamage_Hitpos1_Z = mulf(dist,m31);
HeroDamage_Hitpos1_X = addf(HeroDamage_Hitpos1_X,m14);
HeroDamage_Hitpos1_Y = addf(HeroDamage_Hitpos1_Y,m24);
HeroDamage_Hitpos1_Z = addf(HeroDamage_Hitpos1_Z,m34);
dist = divf(dist,mkf(2));//-N/2
HeroDamage_Hitpos2_X = mulf(m11, dist);
HeroDamage_Hitpos2_Y = mulf(m21, dist);
HeroDamage_Hitpos2_Z = mulf(m31, dist);
HeroDamage_Hitpos2_X = addf(HeroDamage_Hitpos2_X,m14);
HeroDamage_Hitpos2_Y = addf(HeroDamage_Hitpos2_Y,m24);
HeroDamage_Hitpos2_Z = addf(HeroDamage_Hitpos2_Z,m34);
Tutaj to szczerze nie mam pojęcia co to m14 m24 itd. Najlepiej jakby się wypowiedziała osoba która miała stycznośc z tymi skryptami.
komentarz zmiennej
var int R_SWDDMG_PTR;//ptr to vfx