Wariant pierwszy: nie działa.
Po wejściu marvinem i "o" w postać widzę ku mojemu zdziwieniu, że są dwie bronie, z tego jedna zaznaczona, ale jej nie widać. Trzeba najechać na drugą broń i ją zaznaczyć. Wtedy mamy dwie bronie zaznaczone naraz (nie wiem jak to możliwe) i jedną widoczną oraz aktywną.
Ale to i tak nie ważne bo wariant drugi działa

(i to jak!)
Naprawdę bardzo dziękuję za pomoc

Tylko pytanie co zrobić, jeśli chcę by postać założyła zbroję bądź łuk, albo broń, ale taką z właścicielem (te co mają owner poza normalnym skryptem i są w innym pliku)
Dać AI_EquipBestArmor(self);
AI_EquipBestRangedWeapon (self);
i tak dalej? (tak jak nazwy folderów w których są przechowywane?)
Aha, jeszcze jedno (skoro już mam kolejny temat to zadam jeszcze to pytanie może ktoś odpowie).
Jak zrobić, by po dialogu inny NPC się pojawił?
Przeglądałem skrypty różnych postaci i chyba widziałem u niektórych puste rutyny ( { }; ). Wydaje mi się, że aby to zrobić należy ustawić NPC co najmniej dwie rutyny w tym jedną pustą i jaką dailyroutine ustawić tą pustą, a później ją zmienić przez dialog (żeby postać się pojawiła)
Dobrze kombinuję? Czy jest może jeszcze inny, lepszy sposób na wstawianie NPC nie od początku gry i bez dialogu (np po czyjejś śmierci)?